Hop til indhold
Fyr37dk

Liderlige Signe i 7500 området

Recommended Posts

Fyr37dk skrev, for 46 minutter siden:

Er der nogle herinde der har erfaring med denne profil? https://annoncelight.dk/showad/290258

En jeg har kigget på et par gange, men er lidt tilbageholden. Kan ikke se om hun er 40 år, eller om hun er 60 plus. Og da jeg ikke er til bedstemor alderen, tænkte jeg at jeg ville spørge her.

Jeg har haft kontakt med hende for et par måneder siden - i forbindelse med jeg havde konkret mulighed for at besøge hende. Jeg skrev til hende - fik svar. Og så ringede jeg også til hende - dels for at snakke med hende og aftale indhold og  ca tid for besøg. Det var positivt det hele. Da det så var tæt på ville jeg aftale det sidste og præcis tid. Og så svarede hun bare ikke.  Skrev igen  og bare om forklaring eller om at få kontakt / svar . Je ringede også flere gange - uden svar.

Useriøst er sådan noget jo. MEGET. Hvad der ligger bag i dette tilfælde ved jeg ikke - men hvis der var kommet noget uforudset i vejen, kunne man jo være så seriøs at man giver besked - når vi nu havde en klar aftale - og kun manglede at aftale helt præcis tid!! 

Elller man kunne efterfølgende forklare.

Så jeg har oplevet hende total useriøs. Jeg har så desværre ikke mødt hende . men der er andre tråde her inde - prøv at søge på Signe. Det er mit indtryk at hun er noget mere en 40... Og at hun absolut ikke er slank. Men det er kun indtryk ud fra anden tråd.

Held og lykke

Og jeg håber du skriver hvis du finder ud af mere.... Jeg er ikke sur på hende - men har det mærkeligt med ikke at få et svar når man har en aftale - og vil da gerne vide om det var tilfældighed eller hun bare er useriøs

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeeHairy skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har haft kontakt med hende for et par måneder siden - i forbindelse med jeg havde konkret mulighed for at besøge hende. Jeg skrev til hende - fik svar. Og så ringede jeg også til hende - dels for at snakke med hende og aftale indhold og  ca tid for besøg. Det var positivt det hele. Da det så var tæt på ville jeg aftale det sidste og præcis tid. Og så svarede hun bare ikke.  Skrev igen  og bare om forklaring eller om at få kontakt / svar . Je ringede også flere gange - uden svar.

Useriøst er sådan noget jo. MEGET. Hvad der ligger bag i dette tilfælde ved jeg ikke - men hvis der var kommet noget uforudset i vejen, kunne man jo være så seriøs at man giver besked - når vi nu havde en klar aftale - og kun manglede at aftale helt præcis tid!! 

Elller man kunne efterfølgende forklare.

Så jeg har oplevet hende total useriøs. Jeg har så desværre ikke mødt hende . men der er andre tråde her inde - prøv at søge på Signe. Det er mit indtryk at hun er noget mere en 40... Og at hun absolut ikke er slank. Men det er kun indtryk ud fra anden tråd.

Held og lykke

Og jeg håber du skriver hvis du finder ud af mere.... Jeg er ikke sur på hende - men har det mærkeligt med ikke at få et svar når man har en aftale - og vil da gerne vide om det var tilfældighed eller hun bare er useriøs

okay mange tak for det. Jeg tænker lige lidt over det, og tager den der fra. Skal nok opdaterer hvis der kommer noget ud af det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...