Hop til indhold
Guest FKACalletski

Salma på Frederiks Brygge

Recommended Posts

Guest FKACalletski

Jeg har altid haft en sød tand for latinaer - Graziela, Naomi, Salma... mmmmh! Synes virkelig det er sjældent, at jeg går fra et besøg uden det helt begejstrede look og en salig snurren i manddom. så til min glæde, at Salma er vendt tilbage til byen. Har besøgt Salma et par gange tidligere. Jeg holder uendelig meget af at være den der har bukserne på når der skal dyrkes sex - og der må man så sige at jeg får kamp til stregen med Salma. Sådan en sød, sexet og smuk lille sag, og så har hun bare den mest sexede provokerende måde at at tale og opføre sig på, når man kommer og vil være et mandfolk - jeg bliver lige begejstret og tændt hver gang! Det lykkes mig som regel at få hende som jeg vil ha det med hendes henrivende røv i vejret og ansigtet i puden og så bare derudaf. En klar anbefaling hvis man er til smukke latinas med top sex-skills. 

Og så må jeg nok snart lige se at få besøgt Jessica 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKACalletski skrev, for 10 timer siden:

Det lykkes mig som regel at få hende som jeg vil ha det med hendes henrivende røv i vejret og ansigtet i puden og så bare derudaf. En klar anbefaling hvis man er til smukke latinas med top sex-skills. 

Og så må jeg nok snart lige se at få besøgt Jessica 

Fantastisk!

Ja, Salma er dejlig. Har dog kun mødt hende 1 gang på et hotel på Island Brygge. At Jessica også er i byen..tænder mig også..

Måske man skal et par ture til Sydamerika nu hvor der er åbnet.

Jeg har lige highlightet en sætning, som fik mig til at trække på smilebåndet..

Jeg ser ydelserne superfransk/golden shower/tungekys (selv i en Coronatid?), Blød dominans og strapon i hendes menu, men...tager Salma også imod "Græsk til hende"..og så bare derudaf? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har dyrket anal med Salma to gange og det var noget af det mest fantastiske. Men det var da hun stadig var ny i byen og de sidste par gange jeg har skrevet til hende har hun svaret at hun ikke gør det mere, desværre :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
hkohko skrev, for 20 minutter siden:

Jeg har dyrket anal med Salma to gange og det var noget af det mest fantastiske. Men det var da hun stadig var ny i byen og de sidste par gange jeg har skrevet til hende har hun svaret at hun ikke gør det mere, desværre :(

Tak for opdateringen. 

Ikke for at afspore tråden, men blot en konstatering: Ærgeligt at man skal lede med lys & lygte efter "Græsk til hende", både udenlandske latinaer og danske studiner..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...