Hop til indhold
8000

Chaba Langelinie 2 Vejle

Recommended Posts

Var forbi her og blev betjent af en dame som hedder wee talte godt engelsk så ingen kommunikationsproblemer her. Wee er en stornarmet lav pige med runde former hun er ca 45 år gammel (lær aldrig at bedømme en thai. Fik bestilt en time massage og hun gik igang. Der var ikke meget massage i det job hun lavede mest sjaskeri med intime berøringer. Men summa sumarum endte det op med ? om hj. Og da jeg var godt oppe at køre fik jeg et blow job.

Lokalet lille pænt og rent, fik dog at vide at der ikke var bad.

Massagen sjask

Pigen sød og snaksalig ved egentligt ikke om jeg fik et par løgne fra de varme lande- men det er også ligemeget da sandsynligheden for at jeg kommer igen er meget ringe.

Før jeg kom til Chaba var jeg på Koldingvej hos Lin men den er lukket. Har læst om en pige herinde som hedder beathe men kan ikke finde ud af hvor hun er?

Men ellers input om et supersted i Vejle eller Horsens hvor alt kan lade sig gøre, tager jeg gerne imod :P:P :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...