JenniferRomantica 18216 Skrevet 14. Maj, 2021 (edited) Jeg har egentlig følt mig rimelig negativ hele den her uge. Hvilket har været knap så fedt. Ærligt så tror jeg lidt at det bare i denne uge er blevet mig så tydeligt hvilket slaraffenland sexbranchen for mig personligt har været under corona krisen og hvor stor en del af mit potentielle klientel der spreder sig ud på det store udvalg der igen er opstået nu hvor alt er åbnet op igen. Forskellen er absurd høj. Og sådan er det jo. Men et eller andet sted så rør det ved noget inde i en når det bliver så tydeligt. Meeeen det her opslag skal ikke være sådan et opslag.. Det her opslag skal berette om hvordan der, nogen gange, ikke skal meget til for at ændre hele ens udsyn. Fordi i dag har bare været en fantastisk dag. En dag med dejligt selskab og en dag hvor jeg er blevet kaldt "enestående" mere end en gang, af et par forskellige ovenikøbet. Det er noget der gør noget godt ved kvinder kan jeg hilse og fortælle jer.. Jeg fik besøg af en ganske speciel person som jeg har en fantastisk kemi med (i mine øjne) og vi fik snakket og grint.. Jeg synes det er det fedeste den måde han tage mig og min "nogen gange" kluntethed med et grin og et overbærende smil. Faktisk er jeg nyforelsket i alle minutter vi tilbringer sammen inden for de parametre vores samvær har.. Og i dag tror jeg faktisk det gik op for mig hvad der tricker mig ved lige ham, udover hans fantastiske humor og den måde han kigger på mig på. Det er hans stemme; Han snakker og har samme stemme som en af mine eks'er så måden han siger mit navn på, selvom det langt fra er det samme navn, eller når han siger "jeg skal liiige se på dig" så stripper det min hjerne fra de tanker der ellers havde fået sat sig fast og genstarter mit grundlæggende lyse sind.. Jeg måtte faktisk sende ham et uopfordret tak.. Jeg få helt lyst til at citerer en af mine favoritter fra min egen miksede playliste.. Sooo here's to you honey: What a difference a day makes There's a rainbow before me Skies above can't be stormy Since that moment of bliss, that thrilling kiss It's heaven when you find romance on your menu What a difference a day made And the difference is you I skulle lige alle have del i min nyfundne positivitet.. Jeg føler det er svineheldigt at jeg har flere dejlige gæster der faktisk formår at skabe den illution der for mig er vigtig for at have de mest optimale forhold for en dejlig oplevelse.. Så man skal ikke føle sig glemt.. Redigeret 14. Maj, 2021 af JenniferRomantica 20 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2766 Skrevet 14. Maj, 2021 (edited) Med andre ord - man behøver ikke at være psykolog for at se at du er ny bollet Redigeret 14. Maj, 2021 af lille_peter 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den lykkelige 461 Skrevet 14. Maj, 2021 Kære @JenniferRomantica Jeg bliver så glad over at læse, at du har haft sådan en fantastisk oplevelse Jeg håber meget på, at alle I vidunderlige gudinder får mange exceptionelle oplevelser Til alle I vidunderlige mennesker Husk at man bliver så glad af at være så sød mod andre mennesker 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 14. Maj, 2021 lille_peter skrev, for 24 minutter siden: Med andre ord - man behøver ikke at være psykolog for at se at du er ny bollet Det lyder så primitivt.. Ærligt så føles det ikke som om jeg boller med særlig mange af mine gæster, i hvertfald ingen af dem der har mødt mig mere end en gang.. Jeg prøver altid at opnår en højere forening end det.. En mellem ting i mellem at bolle og elske.. Det er mere end bare tilfredsstillelsen ved fantastisk gensidig nydelse fordi det er alle indtrykkene som der kommer igennem et besøg hvor man er "in tune" med hinanden.. Heldigvis er jeg velsignet med en del af den slags mennesker igennem mit erhverv.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 14. Maj, 2021 den lykkelige skrev, for 13 minutter siden: Kære @JenniferRomantica Jeg bliver så glad over at læse, at du har haft sådan en fantastisk oplevelse Jeg håber meget på, at alle I vidunderlige gudinder får mange exceptionelle oplevelser Til alle I vidunderlige mennesker Husk at man bliver så glad af at være så sød mod andre mennesker Og heldigvis er jeg efterhånden velsignet med at alle mine gæster er gode oplevelser og resten er god motion og erfaring hvilket jo er uvurderligt.. Nu skal det selvfølgelig ikke lyde som om det er ens med alle fordi kemi er sådan et bredt begreb og består af mange små aspekter og jeg føler egentlig at alle mine "forelskelser" er vidt forskellige for hinanden.. Jeg ville ønske jeg var mere poetisk begavet så jeg bedre kunne beskrive i disse situationer da man nødigt vil have at folk skal føle sig trådt over tæerne eller som en af mængden.. Det gør ligesom op for alle dem der booker og ikke kommer eller som aflyser i sidste øjeblik og alle de irritationsmomenter som branchen desværre også er forbandet med at der er alle disse lyspunkter og det holder mig bare fast i troen på at denne branche er min hylde.. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pops Skrevet 15. Maj, 2021 Den fortjener akkompagnement af vaskeægte discorytmer - Og så fik Pops lige afsløret sig som “boomer” What a difference a day make Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 15. Maj, 2021 Pops skrev, 1 time siden: Den fortjener akkompagnement af vaskeægte discorytmer - Og så fik Pops lige afsløret sig som “boomer” What a difference a day make Jeg synes nu at Dinah Washington gjorde det som ingen anden.. Hvad afslører det mig som værende.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7416 Skrevet 15. Maj, 2021 Skulle lige have opfrisket min musik hukommelse Det var da et rigtigt flot vers / sang. Det passer da godt, til din beskrivelse af din dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 15. Maj, 2021 holstebronx skrev, for 25 minutter siden: Skulle lige have opfrisket min musik hukommelse Det var da et rigtigt flot vers / sang. Det passer da godt, til din beskrivelse af din dag Ja nogen gange så finder man sange der bare passer.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pops Skrevet 15. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden: Jeg synes nu at Dinah Washington gjorde det som ingen anden.. Hvad afslører det mig som værende.? Smuk ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 15. Maj, 2021 Pops skrev, for 2 timer siden: Smuk ? Ihh altså.. Det var pænt sagt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg