Hop til indhold

Aalborg Samanta

Featured Replies

Skrevet

Har ikke besøgt - men på annoncens opbygning/indhold så tyder det på at hun er en del af et netværk, hvor pigerne holder til forskellige steder i Aalborg og hvor jeg personligt kun har oplevet at billederne stemmer og flere gange fået rigtig gode oplevelser. Så krydser fingre for at Samanta kan holde standarden, og vil selv prøve at få en aftale med hende.

Skrevet
  • Author
ReeferMadness skrev, for 4 timer siden:

Har ikke besøgt - men på annoncens opbygning/indhold så tyder det på at hun er en del af et netværk, hvor pigerne holder til forskellige steder i Aalborg og hvor jeg personligt kun har oplevet at billederne stemmer og flere gange fået rigtig gode oplevelser. Så krydser fingre for at Samanta kan holde standarden, og vil selv prøve at få en aftale med hende.

Jeg må prøve Lykken , og tá en for holdet :-) 

Det kan vel ikke gå helt galt 

Skrevet

Så fik jeg besøgt Samanta. Rigtig fin oplevelse til de meget rimelige priser, som de overvejende polske piger kører i dette netværk. Billederne stemmer meget godt overens med virkeligheden - en slank pige med små nuttede bryster, langt lyst hår -  og stedet var fint, med spejle placeret strategisk så man kunne nyde synet fra alle vinkler, af en køn pige på knæ, mens hun guffede løs.

Skrevet
  • Author

Jeg nåede aldrig afsted , hun er allerede væk igen .. Hendes annonce er ihvertfald slettet 

Skrevet
  • Author

Jo men prøv og se datoen … som om den ikke er aktiv længere 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.