Hop til indhold
EddieM

Aalborg Samanta

Recommended Posts

Har ikke besøgt - men på annoncens opbygning/indhold så tyder det på at hun er en del af et netværk, hvor pigerne holder til forskellige steder i Aalborg og hvor jeg personligt kun har oplevet at billederne stemmer og flere gange fået rigtig gode oplevelser. Så krydser fingre for at Samanta kan holde standarden, og vil selv prøve at få en aftale med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ReeferMadness skrev, for 4 timer siden:

Har ikke besøgt - men på annoncens opbygning/indhold så tyder det på at hun er en del af et netværk, hvor pigerne holder til forskellige steder i Aalborg og hvor jeg personligt kun har oplevet at billederne stemmer og flere gange fået rigtig gode oplevelser. Så krydser fingre for at Samanta kan holde standarden, og vil selv prøve at få en aftale med hende.

Jeg må prøve Lykken , og tá en for holdet :-) 

Det kan vel ikke gå helt galt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Samanta. Rigtig fin oplevelse til de meget rimelige priser, som de overvejende polske piger kører i dette netværk. Billederne stemmer meget godt overens med virkeligheden - en slank pige med små nuttede bryster, langt lyst hår -  og stedet var fint, med spejle placeret strategisk så man kunne nyde synet fra alle vinkler, af en køn pige på knæ, mens hun guffede løs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...