O'Malley 70 Skrevet 14. Maj, 2021 Har netop besøgt christinni/lola-pigen i Årre https://annoncelight.dk/showad/294539 var lidt skeptisk om billederne nu holdt i virkeligheden og havde besluttet a vende i døren hvis de var fake. Men nogle gange skal man altså give heldet en chance. Og hun lever fuldt op til fotos. Dertil god og venlig service, der dog ikke indeholder superfransk. Eneste minus va begrænset lys til at nyde hendes flotte krop. lidt spøjst sted på landet med en laang indkørsel som GPS kaldte hellevej. Så måtte lige vende kareten da jeg missede i første hug. Ældre bondegård. Men den er god nok selv jeg selv kom i tvivl. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
O'Malley 70 Skrevet 14. Maj, 2021 Jep. Og mindst ligeså godt i virkeligheden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 14. Maj, 2021 O'Malley skrev, for 1 minut siden: Jep. Og mindst ligeså godt i virkeligheden Dejligt, det er ved at være en sjældenhed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr37dk 100 Skrevet 14. Maj, 2021 (edited) O'Malley skrev, for 3 timer siden: Har netop besøgt christinni/lola-pigen i Årre https://annoncelight.dk/showad/294539 var lidt skeptisk om billederne nu holdt i virkeligheden og havde besluttet a vende i døren hvis de var fake. Men nogle gange skal man altså give heldet en chance. Og hun lever fuldt op til fotos. Dertil god og venlig service, der dog ikke indeholder superfransk. Eneste minus va begrænset lys til at nyde hendes flotte krop. lidt spøjst sted på landet med en laang indkørsel som GPS kaldte hellevej. Så måtte lige vende kareten da jeg missede i første hug. Ældre bondegård. Men den er god nok selv jeg selv kom i tvivl. Okay spøjst. Den annonce indeholder 2 numre. Jeg prøvede at ringe på det første nummer tidligere i dag, den blev ikke taget. prøvede det andet nummer, og fik via sms en aftale i stand her i eftermiddags. Den pige der mødte mig var slet ikke som hende på billederne. hun var en lille petite sag, med max B skål, og en smal talje. Mørkebrun pige, med sort langt hår, og samme kropstype/str som Nelly fra holsted. Hun var nu meget sød, men kunne 0 dansk, og tæt på 0 engelsk. Men en dejlig stram lille ting. Og ud fra din beskrivelse af stedet, var det 100% samme sted jeg var. Jeg besøgte hende der havde 52 22 69 54. Jeg går ud fra at du havde fat i hende med det andet nummer? Og ja det var et godt knald. Kan anbefales hvis man er til den petite type. Tror ikke hun var mere end 25 år. Redigeret 14. Maj, 2021 af Fyr37dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
O'Malley 70 Skrevet 14. Maj, 2021 (edited) Fyr37dk. det var4085.. nummeret jeg skrev på, svar var på dansk. Men hun kunne nu ikke hverken dansk eller engelsk da jeg mødte op. Det var nu ikke noget problem som det kan være. brysterne var efter mit mål en C-skål og flotte som resten. Stedet Kunne godt ligne et sted med flere piger, selvom jeg ikke så eller hørte andre. havde selv problemer med at sende sms til nummeret og havde egentlig opgivet hende, men i aftes røg den afsted og svar her til morgen Redigeret 14. Maj, 2021 af O'Malley Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr37dk 100 Skrevet 15. Maj, 2021 O'Malley skrev, for 11 timer siden: Fyr37dk. det var4085.. nummeret jeg skrev på, svar var på dansk. Men hun kunne nu ikke hverken dansk eller engelsk da jeg mødte op. Det var nu ikke noget problem som det kan være. brysterne var efter mit mål en C-skål og flotte som resten. Stedet Kunne godt ligne et sted med flere piger, selvom jeg ikke så eller hørte andre. havde selv problemer med at sende sms til nummeret og havde egentlig opgivet hende, men i aftes røg den afsted og svar her til morgen Okay så tror jeg godt vi kan gå ud fra at der er mindst 2 piger på den adresse. Med hvert sit nummer. Men hvis du mener hende du var sammen med, bare lignede billederne lidt, så er der helt sikkert 2 piger der, med hvert deres nummer. skriver man på det nummer jeg gjorde, får man hvert i fald ikke det du ser på billederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
O'Malley 70 Skrevet 15. Maj, 2021 Så vandt jeg i lotteriet og du gjorde ikke. Men dårlig stil fra stedet og burde boykottes helt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr37dk 100 Skrevet 15. Maj, 2021 O'Malley skrev, for 27 minutter siden: Så vandt jeg i lotteriet og du gjorde ikke. Men dårlig stil fra stedet og burde boykottes helt Ved nu ikke helt om jeg tabte i lotteriet. Det var nu en flot ung pige der mødte mig, og hun virkede engageret hele vejen igennem. En god oplevelse fra start til slut. Bare ikke den pige jeg havde forventet, men alt taget i betragtning, så blev jeg ikke skuffet over det der mødte mig i døren. Men de burde have billeder af begge 2, eller skrive at hvert nummer er sin egen pige. Jeg havde egentlig bare gættet på at det var 1 person, med 2 numre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mikkel34 Skrevet 16. Maj, 2021 Der er kun 1 pige på adressen og hun er så nice smager dejligt elsker at sutte og knepper som en drøm. Og hvor får man alt dette for bare 1000 for 1 time pas godt på hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pokerface2000 141 Skrevet 17. Maj, 2021 Er det også en pige på samme adresse : https://annoncelight.dk/profile/Mayababy ? For hvis man møder hende så er jeg på vej ?!? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
O'Malley 70 Skrevet 17. Maj, 2021 Pokerface Jeg får intet frem frem på dit link. Og så kun den ene pige på adressen jeg henviser til så jeg er dig svar skyldig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 17. Maj, 2021 (edited) https://annoncelight.dk/profile/Mayababy Her er linket som @pokerface2000 delte Redigeret 17. Maj, 2021 af Midtvestagurken 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pokerface2000 141 Skrevet 17. Maj, 2021 Midtvestagurken skrev, for 2 timer siden: https://annoncelight.dk/profile/Mayababy Her er linket som @pokerface2000 delte Hun ser da knaldlækker ud ikk ? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 17. Maj, 2021 pokerface2000 skrev, for 23 minutter siden: Hun ser da knaldlækker ud ikk ? I den grad, ja! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
O'Malley 70 Skrevet 17. Maj, 2021 (edited) pokerface2000 skrev, for 1 time siden: Hun ser da knaldlækker ud ikk ? @pokerface og midtvestagurken Hopper I ikke lige over i en anden tråds som handler om den pige i diskuterer? måske denne.... https://www.eroguide.dk/forum/topic/136946-mayababy-esbjerg-formentligt-falske-billeder/?tab=comments#comment-1278669 Redigeret 17. Maj, 2021 af O'Malley 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 18. Maj, 2021 Tak for info om Mayababy's falske billeder @O'Malley Måske gik vi lidt skævt af hinanden. Smileys er noget lumsk noget. Man kan aldrig vide om en grinende smiley opfattes ligeså godmodigt som den var ment, eller om den kommer til at virke som en latterliggørelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars83001234 3 Skrevet 21. Maj, 2021 Mikkel34 skrev, den 16/5/2021 at 08:09: Der er kun 1 pige på adressen og hun er så nice smager dejligt elsker at sutte og knepper som en drøm. Og hvor får man alt dette for bare 1000 for 1 time pas godt på hende. Mikkel34 skrev, den 16/5/2021 at 08:09: Der er kun 1 pige på adressen og hun er så nice smager dejligt elsker at sutte og knepper som en drøm. Og hvor får man alt dette for bare 1000 for 1 time pas godt på hende. Hvordan ser hun ud. Ligner hun hende fra annoncelight linket, eller den pige Fyr37dk beskriver? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars83001234 3 Skrevet 21. Maj, 2021 Mikkel34 skrev, den 16/5/2021 at 08:09: Der er kun 1 pige på adressen og hun er så nice smager dejligt elsker at sutte og knepper som en drøm. Og hvor får man alt dette for bare 1000 for 1 time pas godt på hende. Mikkel34 skrev, den 16/5/2021 at 08:09: Der er kun 1 pige på adressen og hun er så nice smager dejligt elsker at sutte og knepper som en drøm. Og hvor får man alt dette for bare 1000 for 1 time pas godt på hende. Hvordan ser hun ud? Ligner hun hende fra annoncelight linket, eller den pige Fyr37dk beskriver? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pebber 30 Skrevet 12. Juni, 2021 Var i dag på hellevej og besøge pigen på billederne,bestilte en halv time med kys og superfransk, var der vel 15-20 min og i den tid svarede hun SMS 4 gange og var en gang ude ved døren og snakke med en,ind imellem fik jeg en ordentlig tur med hånden som om det skulle gå hurtigt,lidt svært at holde begejstringen på den måde,nå vi fik da afsluttet og jeg kom hurtigt i tøjet og på vej ud af indkørsel mødte jeg en anden på vej ind,(nok ham der var ved døren) så alt i alt ikke nogen god oplevelse jeg havde hos hende.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin M 67 Skrevet 4. August, 2021 Har netop besøgt Cristinni for anden gang, hvilket var en stor skuffelse. Besøgte hende første gang for ca 1 måned siden da hun var i Holstebro og det var et dejligt besøg. 1 time med superfransk, sex, anal mm. En super behandling dejlig omgang sex med en veloplagt kvinde i 30’erne, ikke 21. Billederne er ægte og hun havde ved første besøg en dejlig velduftende lyserød fisse. Hun tænder meget på anal, hvilket var grunden til jeg valgte anal for 300 ekstra. Er normalt ikke så anal begejstret. Tænkte godt nok på, at det var underligt at der ikke skulle skiftes kondom efter sporti2eren og så tilbage i fissen. Men det skulle der ikke. 2.besøg i Glejbjerg forleden var en stor skuffelse. Tror hun trænger til en pause, hvilket hun får om 2-3 uger, hvor hun rejser hjem til Spanien. Hun virker som om hin har for travlt og den velduftende fisse var forsvundet. Efter hun startede på et fint blowjob ville jeg vende hende lidt og igang med en 69’er. Desværre lugtede fissen fælt - som når du åbner en dåse sardiner eller tun. Ligeledes lugtede hun noget af pruttesovs fra det bagerste hul, så måske den forrige gæst havde været en tur derinde. Fik ikke lyst til mere, men fik istedet sprittet fingre og gav lidt finger i fissen istedet. Fik kondom på og afsluttede i doggy og det lugtede ikke godt, da kalorius kom ud igen. Et ærgerligt besøg hos en GP, der åbenbart har fået for travlt og slækker på hygiejnen… Travlheden fornemmede jeg også ved at den næste kunde bankede på døren.. I øvrigt en noget usoigneret fyr….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin M 67 Skrevet 9. August, 2021 Kan se at hendes annonce ikke har været aktiv siden. Dejligt hvis hun holder en velfortjent pause. Har forøvrigt set hun har profil på Tinder. Ud fra afstanden ser det ud til hun er rejst tilbage til Spanien Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg