Hop til indhold
Red Stripe

Vanessa Kolding

Recommended Posts

Hej!

Besøgte Vanessa i Kolding for et par uger siden: https://annoncelight.dk/showad/311809
(Hun har også tidligere kaldt sig Alexia i overskriften)

Aftalen gik forholdsvis hurtigt og nemt. Stedet er nogenlunde, men ikke det bedste.

Hun er en meget petit pige og er egentlig meget køn, udover brysterne der har set bedre dage. Der er også nogle tatoveringer rundt omkring.
Som annoncen er nu, tror jeg ikke det er hende på billederne. På hendes profil er der dog et par som nok er hende. (Billede i spejl og de to på sofaen)

Hun er ikke meget til at føre en samtale, selvom man prøver med lidt forskelligt. Fik også stort set at vide med det samme at jeg skulle være stille, da naboerne ville kunne høre med. Af samme årsag skulle sex delen også foregå på en sofa og ikke i sengen, da det ville larme for meget. Sex delen var der ikke det helt store at skrive hjem om. Hun prøvede lidt i starten, men virkede hurtigt til at blive træt. Endte også med at være ude af døren efter kun 20 minutter (Havde bestilt 30), uden at have affyret mit skud, hvilket nok mest af alt skyldes hendes indlevelse.

Ingen gentagelsesfare herfra. Men hvis man er til en petit pige og rammer hende på et bedre tidspunkt, kunne det måske hjælpe på oplevelsen.

Der har tidligere været en anmeldelse af hende og kan kun tilslutte mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...