Hop til indhold

Recommended Posts

For  nogle uger siden besøgte jeg Nisa på Aabenraavej 18 i Kruså. https://annoncelight.dk/showad/318306

Stedet er nogenlunde diskret. Det ligger ude på landet, men ud til en større landevej. Man kan parkere foran huset bag nogle buske og træer og muligvis omme bag huset. Dette så jeg først til sidst. 
Efter fremvisning af coronapas blev jeg lukket ind af mutter. Jeg havde på forhånd besluttet mig for at møde Nisa. Hendes billeder er ægte, men taget fra gode vinkler og kjolen strammer godt op på brysterne.  Hun er større end på billederne, men ikke meget overvægtig eller fed i mine øjne. Hendes bryster hænger mere end jeg havde forventet, men hun var alligevel fræk da tøjet kom af og jeg glædede mig stadig til at mærke hende. 

Jeg bestilte en times b2b med fuld pakke til 1.500 kr. Det er dyrt, men nogle gange kører de tilbud. Massagen var blød og hun formåede at pirre fint undervejs og placere sig, så man kunne røre ved hende. Jeg ved ikke om hun kan give hård massage. Jeg foretrækker i disse situationer den bløde erotiske massage. Et stykke inde i massagen placerede hun sig og åbnede godt op for at jeg kunne give hende finger. Hun var drivvåd og virkede som om hun nød det.

Mig om på ryggen og fokus flyttede sig til pikken. Efter den stod rank, gav hun et kort blowjob (med kondom), hvorefter hun red mig. Det gjorde hun godt og måneders opsparede seksuel venten kom til udtryk i kondomet, desværre nok lidt hurtigt. Det sker for tit for mig efter lang tid uden fisse. Det var nok også dette der gjorde, at jeg var ude efter 40 min. Bagefter undrede jeg mig over at der ikke blev lagt op til at jeg skulle slikke hende. Helt sikkert et spørgsmål om forventningsafstemning og at jeg ikke spurgte. Ved nye piger er jeg dårlig til at dirigere, da jeg ofte lader dem styre hvad de vil. Det skal jeg nok blive bedre til, da de i situationen næppe bliver sure over man spørger. 

Overall kunne jeg godt finde på at komme igen. Den våde fisse vil jeg gerne slikke og mærke en gang til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

 

Nisa giver en udmærket "hård" massage -har været ved hende forleden. Jeg fik massage 1 time +sex efterfølgende -hun er rigtig sød og charmerende -jeg kom til at kommentere hendes røv på thai som værende stor (hvilket er noget vrøvl) men det grinte hun af i alt den tid jeg var der -og det gjorde det til en rigtig hyggelig stund vi havde sammen;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 39 minutter siden:

Nisa giver en udmærket "hård" massage -har været ved hende forleden. Jeg fik massage 1 time +sex efterfølgende -hun er rigtig sød og charmerende -jeg kom til at kommentere hendes røv på thai som værende stor (hvilket er noget vrøvl) men det grinte hun af i alt den tid jeg var der -og det gjorde det til en rigtig hyggelig stund vi havde sammen;-)

Fedt at høre at hun også er god til en hårdere massage. Jeg er helt enig i at hun også er meget sympatisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er dybt uenig. Besøgte stedet i går til en fuldpakke til 1500 for en time.  Det var ikke prof. Billederne passer ikke, det ligner ikke Nisa, som ikke kan dansk. Lokalet ser ikke ud som på billedet og man skal igennem køkkenet med store gryder i vasken. Man må ikke røre hendes bryster og undervejs skulle hun på toilet!! Da der var gået 45 min. sagde hun, det var slut. Amatøragtigt, bliv væk!

Del dette indlæg


Link til indlæg
hubby skrev, for 12 minutter siden:

Jeg er dybt uenig. Besøgte stedet i går til en fuldpakke til 1500 for en time.  Det var ikke prof. Billederne passer ikke, det ligner ikke Nisa, som ikke kan dansk. Lokalet ser ikke ud som på billedet og man skal igennem køkkenet med store gryder i vasken. Man må ikke røre hendes bryster og undervejs skulle hun på toilet!! Da der var gået 45 min. sagde hun, det var slut. Amatøragtigt, bliv væk!

-De er jo mindst 3 forskellige der giver massage... Du skal bede om en tid hos Nisa -og hun er det kun i weekenden. Jeg har haft ret blandede oplevelser på det sted. Men starter altid kun med at bestille massage -hvis det så er for nice -aftaler vi ekstra hen af vejen -ellers nøjes jeg bare med massagen -det er altid underholdende;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inden besøget havde jeg sms’ et med dem og det virkede meget prof....., men! Der er billede af Nina. Hvornår er hun der?

Del dette indlæg


Link til indlæg
hubby skrev, for 14 timer siden:

Inden besøget havde jeg sms’ et med dem og det virkede meget prof....., men! Der er billede af Nina. Hvornår er hun der?

-Der er nu billeder af begge. og som det står i annoncen er Nisa der i weekenden...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mesterjacob skrev, for 2 timer siden:

Jeg var på stedet for 6-7 år siden under et besøg i Sønderborg. Det var dengang et skodsted og står Hubbys beskrivelse til troende er ikke meget forandret.

-Det har kun været der i ca. 2år... -Men som nævnt tidligere er det jo flere steder i og omkring Kruså...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...