Hop til indhold
AGB

Brug ikke Adult2flirt

Recommended Posts

Åhhh nej, så faldt jeg lige i med en fræk, gift kvinde der bare gerne ville mødes til uforpligtende leg hvis bare vi startede med at mødes på adult2flirt først for at chatte videre. Naivt hopper jeg over på platformen hvor jeg efter få beskeder skal købe flere mønter for at chatte. Op af lommen med en håndfuld Euro, det ser jo ud til at der er flere lækre godbidder derinde a la Victoria Milan, og snakken går med et par af dem. Men ingen vil videre, alle vil bare 'høre mere om mig' og ikke være konkrette om hvordan vi kommer videre. Et par hurtige tjek her på sitet, det eneste reelle forum i dette univers, giver mig et hint om sites som adult2flirt og hvordan de mere eller mindre lovligt bare malker naive, dumme mænd som mig. Jeg knalder hovedet hårdt ned i bordet og sletter min profil. Så, brug ikke jeres lommepenge penge på sites som adult2flirt, brug dem i stedet på pigerne på klinikkerne som anbefales herinde, der ved vi trods alt hvad vi får!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
AGB skrev, for 45 minutter siden:

Så, brug ikke jeres lommepenge penge på sites som adult2flirt, brug dem i stedet på pigerne på klinikkerne som anbefales herinde, der ved vi trods alt hvad vi får!!

Jeg bruger kun gratis dating sites: Tinder og den på Facebook, som minder meget om Tinder - ikke at det giver meget og de fleste profiler er også uinteressante trunter, som tror deres mest interessante aktiv er at vise et billede af deres langhårede missekat, men jeg har da skrevet lidt med en dame fra Ukraine og flere fra Thailand, som jeg håber at kunne dyrke lidt mere når Coronaepedemien er ved at være overstået.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det mest bekymrende ved de sider er i mine øjne, at man indtaster sine kreditkortoplysninger, uden at vide hvor de ender. 
Jeg har fået flere tilbud om at chatte der, men det går ikke, det er for lyst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...