Hop til indhold

Recommended Posts

Hey Brødre

Er lidt støvet i hvad det sker/hvem der er værd at besøge i Aarhus for tiden, og har et ærinde i byen idag.

Søger thai massage, med mulighed for FP, masser af pirring og hvis hun er til anal er det kun et plus, ikke et krav

Gerne yngre, og slank.. 

Har tidligere besøgt Sandy i det sydlige Aarhus, og hende kunne jeg godt fristes til at besøge igen idag

Jeg ser frem til jeres anbefalinger, gerne med links

På forhånd tak B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
exostar skrev, for 2 timer siden:

Hey Brødre

Er lidt støvet i hvad det sker/hvem der er værd at besøge i Aarhus for tiden, og har et ærinde i byen idag.

Søger thai massage, med mulighed for FP, masser af pirring og hvis hun er til anal er det kun et plus, ikke et krav

Gerne yngre, og slank.. 

Har tidligere besøgt Sandy i det sydlige Aarhus, og hende kunne jeg godt fristes til at besøge igen idag

Jeg ser frem til jeres anbefalinger, gerne med links

På forhånd tak B)

Der er Kanya. Small bobs :) men rigtig sød

https://annoncelight.dk/showad/316131

Day som har Dee Day i Herluf Trollesgade er også en dejlig pige, ligesom Ning hos Dajlina i Teglværksgade nr 18. 
Sandy er her stadig og hun er jo lækker. 
Ingen af disse piger tilbyder anal så vidt jeg ved, men jeg har nu heller ikke spurgt dem. 


Men der er ikke rigtigt kommet gang i det efter nedlukning og seneste razzia, hvor en stor del af de attraktive yngre piger blev sendt hjem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 32 minutter siden:

Der er Kanya. Small bobs :) men rigtig sød

https://annoncelight.dk/showad/316131

Day som har Dee Day i Herluf Trollesgade er også en dejlig pige, ligesom Ning hos Dajlina i Teglværksgade nr 18. 
Sandy er her stadig og hun er jo lækker. 
Ingen af disse piger tilbyder anal så vidt jeg ved, men jeg har nu heller ikke spurgt dem. 


Men der er ikke rigtigt kommet gang i det efter nedlukning og seneste razzia, hvor en stor del af de attraktive yngre piger blev sendt hjem. 

Takker

har du links/info om de sidst nævnte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
exostar skrev, for 4 minutter siden:

Takker

har du links/info om de sidst nævnte?

Nej de har ikke hjemmeside eller annonce på AL. Men du kan finde adresse mv her på EGs thaimassage oversigt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden:

Nej de har ikke hjemmeside eller annonce på AL. Men du kan finde adresse mv her på EGs thaimassage oversigt :) 

Hvad hedder de “lækre” piger de 2 steder, mere når jeg ringer og skal booke tid

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Kanya, Day og Ning som skrevet står. De er alle alene i klinikken. En sjælden gang har Ning en hjælper :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
exostar skrev, for 16 minutter siden:

Og hvem af dem minder mest om feks Sandy i højde/drøjde

Kanya, men hun er lidt mere almindelig bygget og slank, hvor Sandy jo er petit. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 21 minutter siden:

Kanya, men hun er lidt mere almindelig bygget og slank, hvor Sandy jo er petit. 
 

Takker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...