Gangbang 648 Skrevet 13. Maj, 2021 Hejsa vi har gb med en mega lækker 29 årige tøs fredag den 21/5 fra 13 til 15 og det foregår på Frederiksberg hun tilbyder hele pakken og uden kondom er tilladt for mere info smid en mail på [email protected] 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrCerious 144 Skrevet 15. Maj, 2021 Aha, det lyder spændende! - jeg dropper da lige en mail Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 139 Skrevet 17. Maj, 2021 Er der nogle, der tidligere har deltaget i hans gang- bang? Det lyder jo til at han afholder mange, nogen der vil fortælle lidt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Papkasse 23 Skrevet 18. Maj, 2021 lingo skrev, den 17.5.2021 at 16:15: Er der nogle, der tidligere har deltaget i hans gang- bang? Det lyder jo til at han afholder mange, nogen der vil fortælle lidt? Jeg har tænkt det sammen. Men tror ikke du skal regne med at der er nogle der har. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 648 Skrevet 19. Maj, 2021 Jamen gutter i skam velkommen til at deltage i et af vores gangbangs hvis i er friske og har modet til at deltage. og til det friske gutter der deltager i mine gangbang så er i mere end velkommen til at kommenterer de gangbangs i har deltaget i hos mig da det er meget efterspurgt herinde på forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stor i munden 15 Skrevet 21. Maj, 2021 Jeg deltog i arrangementet i dag. Og det var velorganiseret og fuldstændigt som annonceret. Så hvis man er til gb, så er det bare at slå til næste gang chancen er der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stor i munden 15 Skrevet 21. Maj, 2021 Jeg skal også lige huske at sige, at hovedpersonen var toplækker. Så hvis man blev væk, gik man virkelig glip af noget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thommygun 11 Skrevet 21. Maj, 2021 Jeg kan kun tilslutte mig roserne. Super godt arrangement, velorganiseret og en mega lækker Q i centrum. Som bonus var der også sørget for en lækker fluffer til at holde alle klar. Alt i alt et skønt GB til et 10 tal herfra.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 23. Maj, 2021 Min veninde deltog i GB som overraskelse til de søde mænd der ventede på "hovedpersonen"- og hun havde også kun rosende ord at sige om det hele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mitficker Skrevet 27. Maj, 2021 Herligt. Kommer i mon tilbage med flere GB? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 648 Skrevet 27. Maj, 2021 mitficker skrev, for 1 time siden: Herligt. Kommer i mon tilbage med flere GB? Det gør vi indenfor meget kort tid vi er en “klub” som er gratis og være med i og den eneste der får kr. ud af det er den/de piger der deltager så vil du modtage mail automatisk når vi har gb så smider du bare os en mail Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stor i munden 15 Skrevet 27. Maj, 2021 Frodige Misser skrev, den 23.5.2021 at 15:46: Min veninde deltog i GB som overraskelse til de søde mænd der ventede på "hovedpersonen"- og hun havde også kun rosende ord at sige om det hele Det er en dejlig veninde, du har. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 28. Maj, 2021 Stor i munden skrev, for 13 timer siden: Det er en dejlig veninde, du har. Hun er helt fantastisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg