Hop til indhold

Gangbang den 21/5 fra 13 til 15

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

vi har gb med en mega lækker 29 årige tøs fredag den 21/5 fra 13 til 15  og det foregår på Frederiksberg 

hun tilbyder hele pakken og uden kondom er tilladt

for mere info smid en mail på 

[email protected]

Skrevet

Er der nogle, der tidligere har deltaget i hans gang- bang? Det lyder jo til at han afholder mange, nogen der vil fortælle lidt?

Skrevet
lingo skrev, den 17.5.2021 at 16:15:

Er der nogle, der tidligere har deltaget i hans gang- bang? Det lyder jo til at han afholder mange, nogen der vil fortælle lidt?

Jeg har tænkt det sammen. Men tror ikke du skal regne med at der er nogle der har.

Skrevet
  • Author

Jamen gutter 

i skam velkommen til at deltage i et af vores gangbangs hvis i er friske og har modet til at deltage.

og til det friske gutter der deltager i mine gangbang så er i mere end velkommen til at kommenterer de gangbangs i har deltaget i hos mig da det er meget efterspurgt herinde 

på forhånd tak 

Skrevet

Jeg deltog i arrangementet i dag. Og det var velorganiseret og fuldstændigt som annonceret. Så hvis man er til gb, så er det bare at slå til næste gang chancen er der.

Skrevet

Jeg skal også lige huske at sige, at hovedpersonen var toplækker. Så hvis man blev væk, gik man virkelig glip af noget.

Skrevet

Jeg kan kun tilslutte mig roserne. Super godt arrangement, velorganiseret og en mega lækker Q i centrum. Som bonus var der også sørget for en lækker fluffer til at holde alle klar. Alt i alt et skønt GB til et 10 tal herfra..

Skrevet

Min veninde deltog i GB som overraskelse til de søde mænd der ventede på "hovedpersonen"- og hun havde også kun rosende ord at sige om det hele :wub:

Skrevet

Herligt. Kommer i mon tilbage med flere GB? 

Skrevet
  • Author
mitficker skrev, for 1 time siden:

Herligt. Kommer i mon tilbage med flere GB? 

Det gør vi indenfor meget kort tid

vi er en “klub” som er gratis og være med i og den eneste der får kr. ud af det er den/de piger der deltager 

så vil du modtage mail automatisk når vi har gb så smider du bare os en mail 

Skrevet
Frodige Misser skrev, den 23.5.2021 at 15:46:

Min veninde deltog i GB som overraskelse til de søde mænd der ventede på "hovedpersonen"- og hun havde også kun rosende ord at sige om det hele :wub:

Det er en dejlig veninde, du har.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.