Hop til indhold
Guest sugarshooter

Polske Nina deepthroat

Recommended Posts

Guest sugarshooter

Var forbi damen her til en gang oral, stedet kender nogen nok - tæt ved ring 3 og det er ok diskret når man ikke bliver bedt om at vente udenfor døren. Nuvel, der var forladt for mennesker. Ind til pigen, jeg kom primært fordi jeg lige havde brug for forløsning mellem nogle læber, og et kvarter med en dyb sutter, mundknep og afslutning i munden til 700 var lige i min ånd. 

Pigen er sød, og ligner lidt billederne men der skal lægges både told og moms til vægten hvis man går op i den slags. Fin start, men ikke meget dybde, det kom da på forespørgsel, men to gange i bund og så blev det ellers til håndarbejde med tungen ude. Lidt insisteren gav mulighed for at styre for en kort stund, men blokeret af at hun styrede long-john ud i kinden konstant så den sarte hud lige kunne skurre en tur mod kindtænderne. Igen, meget kort og så "come now, only 15 minutes". Det blev til sluspurt med hånden og hun tog fint imod klatten men jeg var også ude 10 minutter efter jeg gik ind. 

Hvis man ønsker sig en tur på dybt mundvand så er der absolut bedre bud derude, men måske man får mere sjov i den dur hvis man ikke er en fedte-per der kun booker et blow.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var godt nok et DYRT blowjob!:shock: Og jeg må igen forundres over,  hvad pokker der får folk til at hoste op med så meget for så lidt .. hos en model, der ikke lige akkurat kan beskrives sim en model:wacko: Hvorfor accepterer så mange i DK at betale mellem 50 - 500% overpris his prostituerede? Jeg er efterhånden nået til den konklusion at danskere er dummere end andre europæere

Del dette indlæg


Link til indlæg

"15 min blow with deepthroat, facefucking & cum in mouth/face 700 kr "

Hvis hun ellers levede op til annoncen er prisen da ikke helt hen i vejret.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

@Supersonic Prisen er jo relativ. I forhold til det adviserede, er det en ok pris som også @pacer er inde på. I forhold til det leverede, var det dyrt. Jeg kunne ikke konkludere sidstnævnte før jeg havde prøvet, og må så leve(ganske fint) med det. Jeg vil afholde mig fra at konkludere på nogens generelle intelligensniveau ud fra hvilke GP'er de besøger til hvilke priser eller hvordan de kommenterer på diverse internetfora. Der er også smags-faktoren indover. Hvis du kan give mig et hint til en pige der giver et dybt blow med mundknep og slut i munden til under 500 så hører jeg sgu gerne om det(sat ud fra din tese om minimum 50% overpris med afrunding...) 

Jeg tror det billigste megablæs jeg har fået var den hedengangne kineser i Rødovre til 300, men det var sgu hverken dybt eller særligt indlevende og "kun" adviseret 10 minutter og i øvrigt et par år siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supersonic skrev, den 13.5.2021 at 21:48:

Det var godt nok et DYRT blowjob!:shock: Og jeg må igen forundres over,  hvad pokker der får folk til at hoste op med så meget for så lidt .. hos en model, der ikke lige akkurat kan beskrives sim en model:wacko: Hvorfor accepterer så mange i DK at betale mellem 50 - 500% overpris his prostituerede? Jeg er efterhånden nået til den konklusion at danskere er dummere end andre europæere

Nej, vi er bare meget rigere, så beløbet betyder ikke så meget ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supersonic skrev, den 13.5.2021 at 21:48:

jeg må igen forundres over,  hvad pokker der får folk til at hoste op med så meget for så lidt

700 for en lovning på facefuck med deepthroat og megafransk er enten billigt eller "normalt" på markedet, så det er nok forklaringen. Din undren virker ikke velbegrundet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...