Hop til indhold
HG Wells

Gah! Hemmelighedskræmmeri og glædespige adresser

Recommended Posts

Jeg elsker at have styr på tingene. Hvor jeg skal hen, hvornår jeg skal køre og hvor lang tid det tager. 
Så det irriterer mig noget så grusomt, når en glædespige skriver til mig hvad vejnavnet er, men ikke den præcise adresse. I en by som Viborg (hvor jeg bor) betyder det ikke så meget, så lange er vejene heller ikke. Men hvis det er på landet eller i større byer som Aarhus eller Aalborg - så kan der være ret langt fra yderpunkterne på samme vej.
Og endnu værre hvis glædespigen vil have en til at lave en skattejagt - “fra Brugsen drejes 90 grader til højre og der gåes 110 skridt…”. 
 

Lige nu har jeg en aftale kl 16, der er mindst 20 min. køretur til området og en glædespige der ikke vil skrive den præcise adresse. Så det kan være jeg skal gå ud fra at det er en aflysning… 

Sucks. Så nu sidder jeg nybarberet, frisk og superliderlig… :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Ja, det er da også træls, men nøj, hvor gider vi bare heller ikke dele vores adresser ud til alle.

Typisk når man har besøgt et par gange, kender man stedet eller får adressen fra starten. 

Tag det som en lektion i at være okay med lidt mindre kontrol ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår, og genkender, at de ikke vil udlevere adressen til hvem som helst der skriver.
Hvis jeg selv havde en aftale i kalenderen dog, og der ikke kom en adresse når jeg bekræftede aftalen - ville jeg selv spørge ind til hvor jeg skulle vende snuden hen, eller om den kommer X antal minutter før vores date? Bare så de var opmærksomme på at den manglede, og så er bolden i deres banehalvdel..

Er det et besøg jeg skal køre til (ment som: investere tid og benzin for at nå frem), ville jeg insistere på en adresse før jeg begav mig afsted, ellers aflyses aftalen bare

Del dette indlæg


Link til indlæg

Guuuud hvor jeg kender det når jeg sidder der i mit mest intime og venter på gæsten eftersigende lige skal gå fra parkeringspladsen og hen til værelset...... Oooog så ikke kommer.. Lige der pisser det en ekstra meget af at man så skal sidde med utrygheden over at den person så kender værelsesnummeret og alting og man aner ikke hvad de skal bruge det til.. 

Og i dag prøvede jeg endda at komme det i forkøbet med at personen skulle overfører til mig før jeg ville booke ham ind.. Så nu har han både mine oplysninger (som jeg godt ved han ikke kan bruge til noget som sådan, but still), mit værelsesnummer og adressen.. Plus med ansigtsbilleder på annoncen så det jo ikke svært for personen at genkende mig.. 

Så der er en god grund til at vi har de procedurer vi har selvom de ikke altid virker.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage

Det lyder sørme hårdt for dig, tror du er lidt af en kontrol freak ;) 

Har du prøvet at stave KONTROL bagfra ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

For pigerne er det vigtigt og holde deres tilholdssted hemmelig, ikke alle har lyst og få politiet på besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
HG Wells skrev, for 2 timer siden:

Jeg elsker at have styr på tingene. Hvor jeg skal hen, hvornår jeg skal køre og hvor lang tid det tager. 
Så det irriterer mig noget så grusomt, når en glædespige skriver til mig hvad vejnavnet er, men ikke den præcise adresse. I en by som Viborg (hvor jeg bor) betyder det ikke så meget, så lange er vejene heller ikke. Men hvis det er på landet eller i større byer som Aarhus eller Aalborg - så kan der være ret langt fra yderpunkterne på samme vej.
Og endnu værre hvis glædespigen vil have en til at lave en skattejagt - “fra Brugsen drejes 90 grader til højre og der gåes 110 skridt…”. 
 

Lige nu har jeg en aftale kl 16, der er mindst 20 min. køretur til området og en glædespige der ikke vil skrive den præcise adresse. Så det kan være jeg skal gå ud fra at det er en aflysning… 

Sucks. Så nu sidder jeg nybarberet, frisk og superliderlig… :(

nårh lille ven - tænker du overlever

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Guuuud hvor jeg kender det når jeg sidder der i mit mest intime og venter på gæsten eftersigende lige skal gå fra parkeringspladsen og hen til værelset...... Oooog så ikke kommer.. Lige der pisser det en ekstra meget af at man så skal sidde med utrygheden over at den person så kender værelsesnummeret og alting og man aner ikke hvad de skal bruge det til.. 

Og i dag prøvede jeg endda at komme det i forkøbet med at personen skulle overfører til mig før jeg ville booke ham ind.. Så nu har han både mine oplysninger (som jeg godt ved han ikke kan bruge til noget som sådan, but still), mit værelsesnummer og adressen.. Plus med ansigtsbilleder på annoncen så det jo ikke svært for personen at genkende mig.. 

Så der er en god grund til at vi har de procedurer vi har selvom de ikke altid virker.. 

hello I love you won't you tell me your name... lidt rock an roll men du er sgu for genial... skynd dig videre i livet før det her GP sjov gør skade på din engle sjæl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep, det er super irriterende, når man er med bussen, og står af hvor man bliver bedt om at "parkere", og så finder ud af, at der er en god 15 minutters gåtur til den præcise adresse. Og sker det om sommeren, er badet, man tog hjemmefra, ret så spildt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 32 minutter siden:

Jep, det er super irriterende, når man er med bussen, og står af hvor man bliver bedt om at "parkere", og så finder ud af, at der er en god 15 minutters gåtur til den præcise adresse. Og sker det om sommeren, er badet, man tog hjemmefra, ret så spildt.

Har nogen af jer været udsat for at få opgivet en "foreløbig" adresse SÅ langt væk ? 

De gange , hvor jeg har fået en anden adresse , har det da været lige i nærheden - måske så hun har kunnet se mig fra sit vindue ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har en enkelt gang lavet en aftale med en pige, hvor jeg informerede hende om at jeg skulle have adressen X tid før, da der var minimum 45 min kørsel til hende.

Aflyste aftalen da jeg ikke havde hørt fra hende, indenfor den frist der skulle til for at kunne nå frem til det aftalte tidspunkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 2 timer siden:

For pigerne er det vigtigt og holde deres tilholdssted hemmelig, ikke alle har lyst og få politiet på besøg.

Politiet er mere end velkomne hos mig, men det er lurere, tosser og stalkere ikke. Her får man kun adressen, hvis man faktisk har en aftale. Den præcise destination gives i telefonen, når gæsten er nær mit hus, så jeg er sikker på at han faktisk er i byen, og går til det rigtige hus i første hug.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Jeg har fuld forståelse for at pigerne er lidt hemmelighedsfulde med nøjagtig sted. Og kan til en vis grad også forstå at de lige ønsker at se hvem det er som de får besøg af, det der med at lurer  ud af vinduet på ham den forvirret som står uden for genbo huset. Men hvad så hvis de ikke ønsker besøg af ham, hvad gør de så ?

Jeg skriver når jeg er på vej og får der endelig adresse, men hun og jeg kender efterhånden hinanden, samt jeg kender er par af adresserne, de ligger som farvoritter i min GPS :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg kommet med bus / tog, så fortæller jeg det når aftalen laves og der har altid været forståelse for  at adressen skulle være tæt på station, stoppested eller metro og jeg har hver gang, fået det jeg søgte ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 3 timer siden:

Men hvad så hvis de ikke ønsker besøg af ham, hvad gør de så ?

Regn med at vi sorterer de værste fra i telefonen, og at vi har tricks hvis det er Onkel Palle, der står udenfor. Hvilke tricks? Det behøver I ikke bekymre jer om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Liv skrev, for 13 minutter siden:

Regn med at vi sorterer de værste fra i telefonen, og at vi har tricks hvis det er Onkel Palle, der står udenfor. Hvilke tricks? Det behøver I ikke bekymre jer om.

Ingen problem, jeg hedder ikke Palle. :rolleyes:

Men jeg er faktisk glad for svaret, da det giver kunderne en lille sikkerhed for ikke at møde et “kendte” ansigt, det kunne godt blive lidt pinligt, for begge parter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 45 minutter siden:

Ingen problem, jeg hedder ikke Palle. :rolleyes:

Men jeg er faktisk glad for svaret, da det giver kunderne en lille sikkerhed for ikke at møde et “kendte” ansigt, det kunne godt blive lidt pinligt, for begge parter. 

Ikke alle piger kører samme koncept, og ikke alle kan se dem der kommer. Skulle onkel Palle træffe at komme indenfor, så er vi trods alt i samme båd ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Liv skrev, for 3 minutter siden:

Ikke alle piger kører samme koncept, og ikke alle kan se dem der kommer. Skulle onkel Palle træffe at komme indenfor, så er vi trods alt i samme båd ;) 

For ca. 20 år siden da jeg opsøgte min første GP, kørte jeg 35 km væk fra mit hjem, for ikke at møde en “lokal” samt ikke blive genkendt af naboen, det skete heller ikke, dog mødtes vi sener på mit arbejde, et spisested hvor jeg var kok, og hun kom med familien for at spise, smilede til hinanden, og det var det, men dengang var det mærkeligt at se hende med tøj på:rolleyes:, og ja har mange gange set en smuk pige og så forestiller man sig hvordan hun ser ud nøgen, men lige i denne situation viste jeg med sikkerhed hvordan hun så ud nøgen, og det gjorde nok at man kiggede lidt ekstra, i det skjulte, det var en fed oplevelse.

jeg er rimelig kold i r.... over at møde nogen, når jeg besøger min pige:wub:, hilser pænt på naboen, hvis de kigger, og ser deres misundelig blik (hvis det er en mand), men nu holder min pige heller ikke til i mit lokal område, hun er fra 65-318 km væk fra mig, men køre glædeligt den vej for at se hende, jeg har nok betalt den ene pylon på Storebælt efterhånden.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 13 timer siden:

Har nogen af jer været udsat for at få opgivet en "foreløbig" adresse SÅ langt væk ? 

Jeg har prøvet "Frederikssundsvej" (i København). Den er flere kilometer lang. Jeg stod ca. 2 km fra mødestedet, fordi jeg gættede forkert. Jeg var til fods.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...