Hop til indhold

Recommended Posts

Nå for nogle dage siden lavede jeg et opslag, hvor jeg spurgte om nogen havde haft fornøjelsen af Camille https://70210026.dk/camille og Clara https://70210026.dk/clara, der kom ingen respons så jeg tænker at ingen har besøgt den endnu.

 

Drenge! Jeg har nu taget en for holdet, og har her til aften lagt vejen forbi Pussy Pigerne :)

Lad det være sagt med det samme, jeg var ikke skuffet:D:D

Jeg ankommer til PG lige omkring kl. 19, jeg bliver lukket ind af telefonpigen, som straks spørger hvilken pige jeg har bestilt tid hos, jeg oplyser jeg ikke har bestilt tid hvorefter hun siger at det er skidt, da begge piger er booket kl. 1900.

Jeg får dog lov til at vente, og efter små 10 min kommer telefonpigen ind og siger at jeg er heldig, ingen er dukket op og begge piger er derfor ledige og de derfor vil komme ind og præsentere sig.

Først kommer Camille ind, hun er kæk i sin præsentation og hun er helt ung og gudesmuk, Camille vender vi tilbage til om lidt.

Efter Camille kommer Clara ind, hun giver mig et kæmpe kram og et kys på panden hvilket var virkeligt rart, jeg vil skyde Clara til at være i starten af tyverne, så alderen på hendes profil passer meget godt, hun er mere kraftig end billedet antyder og jeg tvivler på at hun kan holde vægten nede på 68 kg, alligevel vil jeg ikke afvise at aflægge hende et visit på et senere tidspunkt, da hun virker sød og jeg fornemmer hun gerne gør lidt ekstra skridt for at gøre oplevelsen med hende fantastisk.

Nå tilbage til Camille, som i jo nok har regnet ud endte jeg med at vælge Camille, Drenge i en verden hvor glædepigernes billeder ofte er redigeret til ukendelighed og deres alder som oftest skal ganges med minimum 1,5 er det virkelig befriende at komme ind til en hvor det du ser på billederne faktisk er det du får.

Hun var gudesmuk, slank, fast, stram og piercet i missen hvilket jeg også tænder ret meget på, jeg er slet ikke i tvivl om hun kun er 21 Wau endelig, der går så langt i mellem de her helt unge stramme piger.

Selve sex oplevelsen (hvis man ser bort fra hende udseende) var udmærket, hendes blow skal hun arbejde lidt med (men hun er jo også kun 21 ;) ) missen var super stram og hun var ikke nærig med den, det var virkelig en ungpige fisse, jeg slikker normalt ikke Glædespiger men her var der ikke noget at gøre jeg var nød til at smage hvilket jeg ikke har fortrudt et sekund :) 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for det! Fik du også besøgt Clara, eller er der andre der har været forbi hende? 

Ellers må vi have en "stafet" ud og tage én for holdet:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
superone skrev, den 12.5.2021 at 21:48:

Hun var gudesmuk, slank, fast, stram og piercet i missen…

Øv øv øv. Havde glædet mig til at besøge hende, men det er kæmpe turn-off :-/

Tak for anmeldelsen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

@thephd Hun er faktisk ikke piercet i missen, men i huden en 2-3cm over klitoris. Hvis du afskriver hende på den baggrund, så går du glip af en af de absolut strammeste kroppe du kan få mellem fingrene. At tage hende i doggy er et syn man sjældent oplever :shock::x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le Docteur skrev, den 15.6.2021 at 17:49:

@thephd Hun er faktisk ikke piercet i missen, men i huden en 2-3cm over klitoris. Hvis du afskriver hende på den baggrund, så går du glip af en af de absolut strammeste kroppe du kan få mellem fingrene. At tage hende i doggy er et syn man sjældent oplever :shock::x

Okay, det gør en stor forskel for mig, at det ikke er direkte i clit eller kønslæberne. Tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...