Guest Thaimig Skrevet 12. Maj, 2021 Tak for i aften og ønsker jer alle en go Kristihimmelfartdag og husk Vinger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9941 Skrevet 12. Maj, 2021 Hvorfor al den opstandelse over det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 12. Maj, 2021 Wow, efter at have været medlem i snart to måneder er jeg endelig stødt på et af dine opslag, hvor jeg forstod, hvad du mente, trods en krøllet overskrift God fridag, selvom du er en dag for tidligt ude Jeg har fra begyndelsen haft dig "mistænkt" for at drikke en del, kom det fra en, som har drukket for meget det sidste års tid ... Du kan selvfølgelig også være småtosset ligesom mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2259 Skrevet 12. Maj, 2021 @Genert Synder Det kniber vist lidt med regnefærdighederne hos dig. Du blev medlem 13. april såeeee de snart 2 måneder må vist være med den katolske overdrivelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 12. Maj, 2021 Krølle Bølle Jr. skrev, for 1 minut siden: @Genert Synder Det kniber vist lidt med regnefærdighederne hos dig. Du blev medlem 13. april såeeee de snart 2 måneder må vist være med den katolske overdrivelse. Som jeg indrømmede, jeg drikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 13. Maj, 2021 Jeg husker mest Kristi Flyvedag for dagen hvor årets pokalfinale i fodbold traditionelt spilles, jeg har to gange været i Parken for at følge mit favorithold, begge gange blev tabt så dagen giver ikke de bedste minder. I år spilles finalen i Århus mellem Sønderjyske og Randers, må gud give dem vinger, Ønsker alle en god Kristi Flyvedag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg