Hop til indhold

SPICY ANGELINA

Featured Replies

Skrevet

Men er det så hende på adressen som er en lækker lille sag ? Eller er hun laaaaaaaangt fra billedet og slet ikke lækker ?

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author
troublemaker1968 skrev, den 16.5.2021 at 03:35:

Men er det så hende på adressen som er en lækker lille sag ? Eller er hun laaaaaaaangt fra billedet og slet ikke lækker ?

Hvis du trykker på linkene, kan du se hvem hun er. Jeg er sikker på, at hun ikke er i GP-branchen, og slet ikke i Danmark! ;)

Skrevet
Turnier skrev, for 13 timer siden:

Hvis du trykker på linkene, kan du se hvem hun er. Jeg er sikker på, at hun ikke er i GP-branchen, og slet ikke i Danmark! ;)

du skriver at hende på billederne ikke er den pige man møder, men at hende man møder er en lille lækker sag - så derfor spørger jeg hvordan hende på adressen så ser ud 

Skrevet
  • Author

Jeg skriver at du ikke skal forvente, at det er hende du møde! :roll: ....og eftersom jeg har slået det op under "Falsk markedsføring" tror du så, at jeg har været på adressen for, at tage en for holdet???? Hvis det var tilfældet, havde mit opslag været en anmeldelse, og derfor været posted i "Anmeldelser" !!!

Redigeret af Turnier
Tekst

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.