Hop til indhold
Nordjyden9000

Alessia, Altid en fornøjelse!

Recommended Posts

Nu har jeg efterhånden haft den store fornøjelse at besøge Alessia en del gange og jeg må sige at det bliver bedre og bedre for hver gang.

Lige fra den første gang, hvor hun tog imod mig kun iført et lille genert smil, var jeg solgt.

 

Sidste gang, at jeg mødte denne fantastiske unge kvinde, blev jeg modtaget med et STORT smil og et KÆMPE kram. Efter at vi begge havde taget en hurtig skyller, lagde vi os ind på sengen.

Alessia kysser virkelig godt og hun bliver på ingen måde sur eller genert, hvis man lader sine hænder gå lidt på udforskning. Jeg smagte hendes skønne bryster og var også på besøg imellem hendes ben, hvor hun var dejlig frisk og våd. Hun nød det også :wub:

 

Da tiden kom til at give mig fransk, blev jeg næsten helt paralyseret. Hold nu kæft det var godt, både når hun går det stille og roligt, men også når hun sætter fart på.

Så kom kondomet på, og jeg skal love for at hun føles helt utrolig, imens hun red på mig. Der blev også tid til lidt andre stillinger ;)

 

Efter agten lå vi og snakkede og alt imellem himmel og jord. Hun havde masser af tid, ikke noget med at se på uret her.

Det hele var faktisk så godt og naturligt, at jeg næsten glemte, at jeg havde betalt for tiden med Alessia <3

 

 

Stedet: Det har været forskellige steder hver gang, men de er altid pæne, rene og diskrete.

 

Pigen: 100% naturlig, sød og med ben i næsen. Hvis du kan lide hendes billeder på profilen, så bare vent indtil du ser hende i levende live.

 

Sex: Med et ord: Fantastisk. Der er helt klart rigtig GFE her, og hun er det hele værd.

 

Gentagelse: Alt for høj :lol:

 

https://annoncelight.dk/showad/227406

 

To Alessia: You always make me relax and smile. You are the best <3<3<3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for fin anmeldelse. Hende gad jeg godt. Også fair med 3 udløsninger for 1400 (hvis man kan).

Er hun i bymidten?

 

Redigeret af moeffe

Del dette indlæg


Link til indlæg
moeffe skrev, for 9 timer siden:

Tak for fin anmeldelse. Hende gad jeg godt. Også fair med 3 udløsninger for 1400 (hvis man kan).

Er hun i bymidten?

 

Nej. pt. i Vejgård som hun også skriver i annoncen. Hvis du mener Vejgård Bymidte er det dog ikke helt skævt.

Men det er ikke sikkert at det er samme sted næste gang hun er i Aalborg. Og de tider hvor man kunne træffe hende på fast sted syd for Aalborg har hun ingen planer om at vende tilbage til.  

Redigeret af autobahn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...