Hop til indhold
Fyr35

Selfie

Recommended Posts

Hej 

Er der nogen af jer der har oplevet at de kræver en selfie af en før man mødes og siger det er for ens sikkerhed ??

har nemlig lige oplevet det med en der er jo en del falske profiler mm 

Det er en der er aktiv nu derinde men vil ikke lige hænge hende ud.

Redigeret af Fyr35

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det åbenbart normalt procedure hos en del udenlandske piger.. Den generelle stemning herinde er vist at man ikke skal sende billeder til nogen man ikke kender for ens egen sikkerhed.. Du kan evt søge i feltet og se hvad andre har skrevet om det.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er GP’eren der forlanger en selfie skal du sige NEJ!

Den kan bruges til afpresning osv så don’t do it. Hun kan feks finde på at presse penge ud af dig ved at sige hun sender selfien til din familie og tilsvarende hvis du ikke indbetaler et givet beløb. 
 

Der er mange andre dejlige GP’er så find hellere en anden;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville også afvise på stedet. Hvis du virkelig gerne vil “i lag” med GP’en og kun kan komme det med billede først, så måske send et link til et offentligt tilgængeligt billede hvis du har et sådan. Aldrig send et billede der kan kompromittere dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Jeg har gjordt det. Hun var meget velomtalt her på siten, så jeg var ikke bekymret, og har fuld forståelse for ønsket.

jeg vil IKKE gøre det hvis jeg intet viste om pigen, men igen et sted hvor denne site gør livet nemmer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hende der forlangte har profil og har fået taget en del model fotos.

jeg undret mig bare over hun ville have en selfie for egen sikkerheds skyld. 
hun kommer jo ik til at møde nogen hun kender. 
Og så kan det bruges mod en med penge afpresning osv.

så jeg tænker hun kommer til at miste mange kunder på den konto.

Har nemlig oplevet penge afpresning engang med det berømte mobil nr.

Redigeret af Fyr35

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Fyr35 skrev, for 3 minutter siden:

Ja hende der forlangte har profil og har fået taget en del model fotos.

jeg undret mig bare over hun ville have en selfie for egen sikkerheds skyld. 
hun kommer jo ik til at møde nogen hun kender. 
Og så kan det bruges mod en med penge afpresning osv.

så jeg tænker hun kommer til at miste mange kunder på den konto.

Har nemlig oplevet penge afpresning engang med det berømte mobil nr.

Er der nogle anmeldelser af hende på denne side, hvor du evt kan få del i andre brugers erfaring, det var årsagen til at jeg ingen betænkning havde i mit tilfælde, der var ingen dårlige anmeldelser og alle kunne kun sige positive ting om hende, hvilket jeg efterfølgende også kun kan, og det var en af mine bedste beslutninger nogen sinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 1 minut siden:

Er der nogle anmeldelser af hende på denne side, hvor du evt kan få del i andre brugers erfaring, det var årsagen til at jeg ingen betænkning havde i mit tilfælde, der var ingen dårlige anmeldelser og alle kunne kun sige positive ting om hende, hvilket jeg efterfølgende også kun kan, og det var en af mine bedste beslutninger nogen sinde.

Vil bare aldrig sende et selfie først inden et møde. 
Det kan bruges mod en på et tidspunkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Fyr35 skrev, for 8 minutter siden:

Der er et par anmeldelser af hende på annonceligt men ingen der nævner selvfie

Prøv evt at spørger anmelderen i en privat besked, om deres erfaring. Eller spørg i anmeldelses tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu siger i næsten alle sammen at det kan bruges mod en men der altså en anden side af det og det er at møder de en syg stodder("Crazy people") så er det godt at have et billede af svinet i tilfælde af politiet bliver indblandet / advarer veninderne så de ikke risikere at lave en aftale med selvsamme person). Jeg har hørt et par historier eller to fra gp'erne om emnet "Crazy People".

Sidste gang jeg skulle tage en selfie var da jeg skulle møde Hot Judy og jeg kan kun sige det billede var godt givet ud og selvfølgelig skal man ikke ukritisk sende et billede til pigen men lave sit hjemme arbejde(F.eks de fleste seriøse pige bruger WhatsApp og der kan man lave et video opkald vis man er i tvivl) før man overvejer at lave en aftale.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...