Hop til indhold
sonnet

Sofiadulle i Ejby

Recommended Posts

Er der nogle der har besøgt Sofiadulle på det seneste ? Hun skulleholde til på Fyn i Ejby i centrum. Han kun hørt dejlige ting om hende og planlægge en besøg

hos hende. Hun er dog noget svær at komme igennem til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

komfritfrem skrev, for 3 timer siden:

Når man ser hendes annonce, skriver hun, man må sprøjte hvor man vil. Betyder det, at hun er med på, man ikke bruger kondom?

Ikke helt ved siden af... :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trolden81 skrev, for 20 timer siden:

Besøger hende næsten hver uge. Men skriv en SMS til hende så plejer hun at vende tilbage når hun har tid. 

Tak for svar, prøver at fange hende på SMS. Kender også en der besøger hende og han oplyser at alderen hun skriver i annoncen vist ikke passer helt mere.

Hun skulle nærmere være 42-43 år. Så hun burde nok opdatere annoncen på et tidspunkt. Den alder gør hende jo ikke mindre dejlig-:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
sonnet skrev, for 4 timer siden:

Tak for svar, prøver at fange hende på SMS. Kender også en der besøger hende og han oplyser at alderen hun skriver i annoncen vist ikke passer helt mere.

Hun skulle nærmere være 42-43 år. Så hun burde nok opdatere annoncen på et tidspunkt. Den alder gør hende jo ikke mindre dejlig-:)

Med mindre du kontakter hende om torsdagen, hor hun er i Ejby, så brug hendes mail. Så er det mere sikkert du får svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sonnet skrev, den 12.5.2021 at 06:24:

Er der nogle der har besøgt Sofiadulle på det seneste ? Hun skulleholde til på Fyn i Ejby i centrum. Han kun hørt dejlige ting om hende og planlægge en besøg

hos hende. Hun er dog noget svær at komme igennem til.

Tror det er Sofiadulle der kære stedet i Ejby som bordel og lejer pladsen ud når hun ikke selv er på adressen. Den funktion har hun haft i andre før det blev Ejby.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har forgæves forsøgt at få en aftale i stand. Skrev mail for flere dage siden. Og fuldt op af en sms. Er det normalt at hun først planlægger / svarer på dagen. 

Er der nogen der har en god plan B ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
nybegynder11 skrev, for 10 minutter siden:

Jeg har forgæves forsøgt at få en aftale i stand. Skrev mail for flere dage siden. Og fuldt op af en sms. Er det normalt at hun først planlægger / svarer på dagen. 

Er der nogen der har en god plan B ?

Prøv at skriv til hende i morgen mellem 10 og 11, hvis hun ikke svare på det tidspunkt.

Tager hun sikkert ikke i mod nye kunder lige for tiden eller sådan noget der

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Habbo

Fik et pænt svar sent i aftes, og fik en aftale i stand i formiddags. Alt ok. På vej derud (15 min før aftalen) skriver jeg for at informere om at jeg er på vej. Hun meddelelser desværre at hun er nød til at køre hjem. Så ingen aftale med. Træls at sidde der med halv stiv p... og håret tilbage. 

Jeg turde ikke satse på en plan B så jeg vendte snuden mod Sjælland igen. Øv.

Hun står dog stadig på listen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...