sonnet 6 Skrevet 12. Maj, 2021 Er der nogle der har besøgt Sofiadulle på det seneste ? Hun skulleholde til på Fyn i Ejby i centrum. Han kun hørt dejlige ting om hende og planlægge en besøg hos hende. Hun er dog noget svær at komme igennem til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trolden81 8 Skrevet 12. Maj, 2021 Besøger hende næsten hver uge. Men skriv en SMS til hende så plejer hun at vende tilbage når hun har tid. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
komfritfrem 63 Skrevet 12. Maj, 2021 Når man ser hendes annonce, skriver hun, man må sprøjte hvor man vil. Betyder det, at hun er med på, man ikke bruger kondom? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 218 Skrevet 12. Maj, 2021 komfritfrem skrev, for 3 timer siden: Når man ser hendes annonce, skriver hun, man må sprøjte hvor man vil. Betyder det, at hun er med på, man ikke bruger kondom? Ikke helt ved siden af... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sonnet 6 Skrevet 13. Maj, 2021 Trolden81 skrev, for 20 timer siden: Besøger hende næsten hver uge. Men skriv en SMS til hende så plejer hun at vende tilbage når hun har tid. Tak for svar, prøver at fange hende på SMS. Kender også en der besøger hende og han oplyser at alderen hun skriver i annoncen vist ikke passer helt mere. Hun skulle nærmere være 42-43 år. Så hun burde nok opdatere annoncen på et tidspunkt. Den alder gør hende jo ikke mindre dejlig-:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 218 Skrevet 13. Maj, 2021 sonnet skrev, for 4 timer siden: Tak for svar, prøver at fange hende på SMS. Kender også en der besøger hende og han oplyser at alderen hun skriver i annoncen vist ikke passer helt mere. Hun skulle nærmere være 42-43 år. Så hun burde nok opdatere annoncen på et tidspunkt. Den alder gør hende jo ikke mindre dejlig-:) Med mindre du kontakter hende om torsdagen, hor hun er i Ejby, så brug hendes mail. Så er det mere sikkert du får svar. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tsla 41 Skrevet 17. Maj, 2021 Kan ikke finde hendes annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 744 Skrevet 17. Maj, 2021 Tsla skrev, for 1 time siden: Kan ikke finde hendes annonce https://annoncelight.dk/showad/268497 Annoncen opdateres og bliver aktiv typisk 2 dage før hendes næste besøg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sonnet 6 Skrevet 8. Juni, 2021 sonnet skrev, den 12.5.2021 at 06:24: Er der nogle der har besøgt Sofiadulle på det seneste ? Hun skulleholde til på Fyn i Ejby i centrum. Han kun hørt dejlige ting om hende og planlægge en besøg hos hende. Hun er dog noget svær at komme igennem til. Tror det er Sofiadulle der kære stedet i Ejby som bordel og lejer pladsen ud når hun ikke selv er på adressen. Den funktion har hun haft i andre før det blev Ejby. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nybegynder11 169 Skrevet 16. Juni, 2021 Jeg har forgæves forsøgt at få en aftale i stand. Skrev mail for flere dage siden. Og fuldt op af en sms. Er det normalt at hun først planlægger / svarer på dagen. Er der nogen der har en god plan B ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Habbo 23 Skrevet 16. Juni, 2021 nybegynder11 skrev, for 10 minutter siden: Jeg har forgæves forsøgt at få en aftale i stand. Skrev mail for flere dage siden. Og fuldt op af en sms. Er det normalt at hun først planlægger / svarer på dagen. Er der nogen der har en god plan B ? Prøv at skriv til hende i morgen mellem 10 og 11, hvis hun ikke svare på det tidspunkt. Tager hun sikkert ikke i mod nye kunder lige for tiden eller sådan noget der 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Habbo 23 Skrevet 17. Juni, 2021 @nybegynder11 Fik du besøgt hende i dag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nybegynder11 169 Skrevet 17. Juni, 2021 @Habbo Fik et pænt svar sent i aftes, og fik en aftale i stand i formiddags. Alt ok. På vej derud (15 min før aftalen) skriver jeg for at informere om at jeg er på vej. Hun meddelelser desværre at hun er nød til at køre hjem. Så ingen aftale med. Træls at sidde der med halv stiv p... og håret tilbage. Jeg turde ikke satse på en plan B så jeg vendte snuden mod Sjælland igen. Øv. Hun står dog stadig på listen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg