Hop til indhold
Guest Maleren86

Thai massage i Nyborg

Recommended Posts

Guest Maleren86

Så var jeg et smut forbi her - igen efter en pause på ca. 12 mdr.

https://annoncelight.dk/showad/273093

Viste corona pas og blev vist ind i ret fine og pæne lokaler.
Da annoncen ikke skriver noget om ekstra - men dog har et billede af en let påklædt pige havde jeg ikke andre forventninger end et HJ

Jeg havde dog taget 1200 kr med hvis jeg skulle blive tilbud mere undervejs.
Jeg bestilte en times olie massage og blev bedt om at tage underbukserne af. Det tegnede jo godt.
Det blev til en blød massage med enkelte stref undervejs - men det blev ved det.
Efter 45 minutter sagde hun "slut". Jeg betalte for en time og hun sagde smilende at jeg en anden gang kunne få body2body for 1000 kr / 30 minutter

Suk - kommer ikke igen.
Jeg mangler altså et hint om et godt sted hvor man kan få god massage + HJ (eller måske endda BJ) til 7-800 kr.

Redigeret af Maleren86

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Beni for 14 dage siden og har også det indtryk at man kan få hvad man betaler for - jeg valgte dog kun B2B + håndtrold - men det var også godkendt ! Hun bad mig give hende 10 min massage og det var fandme frækt ! Jeg kommer igen !

Del dette indlæg


Link til indlæg
pokerface2000 skrev, for 1 time siden:

Besøgte Beni for 14 dage siden og har også det indtryk at man kan få hvad man betaler for - jeg valgte dog kun B2B + håndtrold - men det var også godkendt ! Hun bad mig give hende 10 min massage og det var fandme frækt ! Jeg kommer igen !

Lyder godt, men var prisen 1000kr for 30 min B2B? Syntes det lyder enormt dyrt, det betaler man jo for 1 time hos de fleste

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
Den Lange skrev, for 10 timer siden:

Var det pigen på billedet (Beni) der masserede dig? Hun har da tidligere tilbudt hele pakken.

Det kunne godt ligne hende ja. Meget lille pige med enormt store bryster.
Det er muligt hun tilbyder det hele - men det blev ikke tilbudt under den 45 minutter lange 1-times massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
Dam skrev, for 8 timer siden:

Lyder godt, men var prisen 1000kr for 30 min B2B? Syntes det lyder enormt dyrt, det betaler man jo for 1 time hos de fleste

Ja - jeg syntes også det virkede helt ublut.. Men hvis nogen vil betale det, er det jo fint for hende og hvis hendes 30 minutter er lige så korte som hendes timer er det en ret god timeløn på 3000 kr/time.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 15.5.2021 at 09:21:

Jeg har forspurgt og hun sagde ja til FP ;)

Billedet viser ejeren af klinikken Thica, som kun giver hj.

Ved samme klinik i Munkebo er i perioder en anden kvinde Maria, som tilbyder FP.

Redigeret af John61

Del dette indlæg


Link til indlæg
John61 skrev, for 11 timer siden:

Billedet viser ejeren af klinikken Thica, som kun giver hj.

Ved samme klinik i Munkebo er i perioder en anden kvinde Maria, som tilbyder FP.

Ok tak. Så faldt brikkerne på plads :-) .

Så har martin55 ret, og hende jeg har forespurgt hos er så Maria som har annonce på Annoncelight.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, for 2 timer siden:

Er det her du lige har klaget i en anden anmeldelse -  over - at skulle ligge med bundmind?

ja, det er det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, den 12.5.2021 at 13:42:

Var det pigen på billedet (Beni) der masserede dig? Hun har da tidligere tilbudt hele pakken.

Hun tilbyder da stadig hele pakken 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ShyRookie
John61 skrev, den 16.5.2021 at 11:59:

Billedet viser ejeren af klinikken Thica, som kun giver hj.

Ved samme klinik i Munkebo er i perioder en anden kvinde Maria, som tilbyder FP.

Hvor gammel vil du skyde på at Maria er? Giver hun også god massage?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej ShyRookie

Jeg har ikke mødt Maria, og jeg kender ikke hendes alder.

Jeg var engang på besøg ved en sød thai, iflg det oplyste skulle hun være 23, og det virkede rigtigt nok, på et tidspunkt lå vi og smalltalked, og hun fortalte at hun havde en søn i Thailand på 15 år ! så hun har nok nærmere været 33, men det er jo meget normalt at der nappes 10 år af på pigernes alder i annoncerne :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...