nastyras 4 Skrevet 11. Maj, 2021 Hej derude, Jeg er ny herinde, men skal om nogle uger forbi Holstebro. Er der en anbefaling til en GP man kan/skal besøge i området når man nu er der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 11. Maj, 2021 nastyras skrev, 1 time siden: Hej derude, Jeg er ny herinde, men skal om nogle uger forbi Holstebro. Er der en anbefaling til en GP man kan/skal besøge i området når man nu er der? Nogle uger er et vidt begreb. De fleste piger i det område, er der ikke længe af gangen, så svært at anbefale nogen. Lettere hvis du en uges tid før søger på området Lav en søgning på annoncelight også, skriv Holstebro i søgefeltet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3364 Skrevet 11. Maj, 2021 Der er jo pigerne i Haderup ca. 25 km fra Holstebro 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nastyras 4 Skrevet 13. Maj, 2021 Pophair skrev, den 11.5.2021 at 22:55: Nogle uger er et vidt begreb. De fleste piger i det område, er der ikke længe af gangen, så svært at anbefale nogen. Lettere hvis du en uges tid før søger på området Lav en søgning på annoncelight også, skriv Holstebro i søgefeltet Tak, det vil jeg prøve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nastyras 4 Skrevet 13. Maj, 2021 Pite skrev, den 11.5.2021 at 23:20: Der er jo pigerne i Haderup ca. 25 km fra Holstebro Ja det ser godt ud. Dem kigger jeg lige lidt på. Tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 161 Skrevet 14. Maj, 2021 Hvad med de mørke piger på Gl. Struervej? Er det helt lukket? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg