Hop til indhold
lbr

monica i odense (AL konto sexy patricia)

Recommended Posts

 

https://annoncelight.dk/showad/230550

har været og besøge hende her til formiddag, en beslutning jeg i den grad aldrig kommer til at fortryde.

puuuha hvordan skal jeg snart begynde at beskrive mit møde med denne vidunderlige skønhed.

Først og fremmest, hendes profilbilleder gør hende ingen retfærdighed, hun er skabt ud af en støbeform skabt af guderne selv (hvilke guder må i selv bestemme, jeg er sikker på de alle er enige), dernæst når man kommer føler man sig velkommen med det samme, hendes rolige væsen og bløde stemme skaber straks en behagelig atmosfære som virker afslappende og de øjne.... uhhhh de øjne :wub:  OK.... rolig nu.... træk vejret... pulsen ned.... 

 

Får lavet en aftale med hende (på engelsk) over sms og vi bliver enige om 45 min lingam massage, har aldrig prøvet det så nu var det tiden.

Stedet ligger inde i centrum ud til en stor vej, så diskret kan man næppe kalde det, men det er et forholdsvis stort lyskryds så jeg tvivler på at nogen overhovedet bemærker at man går derind. jeg ringer lidt smånervøst på (nederste klokke) og der bliver straks åbnet (der er nok ikke gået mere end 5 sekunder). Hun modtager mig i sort gennemsigtig negligè som hurtig ryger af, jeg får, efter lidt småsludren og bekræftning af hvad vi aftalte, smidt kludene og lægger mig på maven og herlighederne går i gang. Der bliver brugt opvarmet olie så lige fra starten er det ikke andet end behageligt, der er ikke meget pirring af de værdifulde dele de første par minutter, men det kommer lidt efter lidt, mere og mere, jeg er allerede nu i 7 himmel, hun skifter nu til at bruge brysterne mod min ryg og jeg kan mærke de (måske) dag gamle stubbe fra hendes nedre barbering stryge over mine baller, hvilke jeg finder meget pirrende, så bliver jeg bedt om at vende mig, så nu kan jeg se hende som førnævnte guder har skabt hende.... ohhh du godeste... de bryster, den krop, de øjne :wub: hele behandlingen bliver bare bedre og bedre og bedre, så hen mod slutningen skriger mit dyrebareste eje "JEG VIL KOMME" men min hjerne skriger "NEJ DU VIL EJ" en kamp mellem selvbeherskelse, ekstase, viljestyrke og sand fryd.... men, men, men, alt godt har en ende og til sidst kan den simpelthen ikke holde mere... desværre...

 

Kort sagt, en behandling værdig for en konge.....

Og så lige for at få klarlagt... hun tilbyder IKKE sex, jeg spurgte hende henkastet under behandlingen og svaret var klart nej, virkede faktisk lidt irriteret over spørgsmålet, SÅ LAD VÆRE MED AT SPØRGE.

dommen.... en juvel blandt perlesten...... lad være med at besøge hende..... hun er min..... MIN...... MIN SIGER JEG, MIIIIN....

 

Monica, if you are reading this.... thank you so very much for that wonderfull treatment, if the opportunity presents itself, i will most deffinantly visit you again :wub: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, kom du eller gjorde du ikke? I såfald, brugte hun så hånd til det? 200,- kr. for at måtte røre, står der - Købte du den frihed? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sentinel skrev, den 13.5.2021 at 18:13:

Altså, kom du eller gjorde du ikke? I såfald, brugte hun så hånd til det? 200,- kr. for at måtte røre, står der - Købte du den frihed? :) 

jo jeg kom.... intenst... det var virkelig godt, nej jeg købte ikke friheden til at røre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var ved Monika idag i Aalborg ,hun er fantastisk sød og smuk og mega dygtig.Jeg fik 90 min med Gensidig berøring ,jeg vil gå i detaljer for det skal prøves.kommer jeg igen ja det gør jeg.men lov mig at passe godt på hinde for det fortjener hun.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Monika i Odense i går. Wauw for en skøn oplevelse. Monika er fantastisk smuk, nem at snakke med og så har hun en skøn udstråling. Jeg havde bestilt 90 min med gensidig berøring. Jeg kan klart anbefale Monika, en stærkt sensuel og intens oplevelse. Jeg kommer helt sikkert igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...