Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/255008 
Var for en uges siden ved Bella da jeg kun har hørt godt om hende og hendes billeder falder yderst meget i min smag. 
jeg har ikke noget sætte på kvinden som modtog mig og ja jeg siger kvinden. For det er bestemt en ældre dame og ikke en Bella på 32 år jeg mødte. Hvis de billeder af hende er af hende så er de nok 20 år gamle. Nøj jeg blev skuffet over udseendet. 
hun gav god service og fik hva jeg betalte for men vil bare advare hvis andre sad med samme tilgang til mig og tænker lækre billeder. 
de er i hvert fald meget misvisende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frandsen skrev, for 36 minutter siden:

For det er bestemt en ældre dame og ikke en Bella på 32 år jeg mødte

Jeg besøgte hende en del gange da hun arbejde i Århus. 
Det er korrekt at hun nok er ældre end 32, men ligefrem ældre dame synes jeg ikke man kan kalde hende. Hun er nok midt 40´erne. Barmen er stor og den strutter ikke ud i lufte, men slasker nu heller ikke rundt :) 
Men det kommer naturligvis an på hvor gammel man selv er ;)
Jeg fandt billederne meget retvisende. 
Under alle omstændigheder fandt jeg at besøgene var gode, fordi hun er med i løjerne og sommetider også kan tændes ret meget :mrgreen: På klinikken i Århus havde hun en briks, og den var ikke helt bred nok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
frandsen skrev, for 4 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/255008 
Var for en uges siden ved Bella da jeg kun har hørt godt om hende og hendes billeder falder yderst meget i min smag. 
jeg har ikke noget sætte på kvinden som modtog mig og ja jeg siger kvinden. For det er bestemt en ældre dame og ikke en Bella på 32 år jeg mødte. Hvis de billeder af hende er af hende så er de nok 20 år gamle. Nøj jeg blev skuffet over udseendet. 
hun gav god service og fik hva jeg betalte for men vil bare advare hvis andre sad med samme tilgang til mig og tænker lækre billeder. 
de er i hvert fald meget misvisende. 

Ha ha, du valgte dog at blive og fik så hvad du kom efter? 

Sex og billeder hænger nødvendigvis ikk altid sammen, derfor har man vel lov til at ønske :)

Nok om det, du fik hva du kom efter? :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goldfinger skrev, for 21 timer siden:

Uha - jeg må indrømme, at billederne er meget indbydende, men godt at du fik en behandling, som du alligevel var tilfreds med.

Mine erfaringer med Bella i Aarhus siger nu også, at du får hvad du kommer efter. Nok ikke helt nye billeder, men alligevel ikke helt ved siden af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, den 11.5.2021 at 19:57:

Ha ha, du valgte dog at blive og fik så hvad du kom efter? 

Sex og billeder hænger nødvendigvis ikk altid sammen, derfor har man vel lov til at ønske :)

Nok om det, du fik hva du kom efter? :rolleyes:

Jeg har penge nok, så er egentligt ligeglad, så det skal stå galt til for at jeg ikke blir for at få hvad jeg kom efter, men syntes bare jeg ville advare andre imod at billederne IKKE er retvisende. I min verden viser billederne en pige sidst i 20erne som tager sig utroligt godt ud. Det vil jeg bestemt ikke mene Bella gør i virkeligheden. Hun er minimum og jeg siger minimum 45. 
Hun fortalte hendes søster var sidst i 50'erne og jeg siger ikke at der ikke kan være 20 års forskel på søstre, det er der bare med garanti ikke her.  
Så det eneste jeg ville med min anmeldelse var at fortælle billederne ikke passer til det man møder, i min verden. Hvis andre er uenige så skal i da bare have lov til at være det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg Har også været hos hende da hun var i Aarhus. Jeg var også enormt skuffet over hvor langt hun i virkeligheden er fra sine billeder. Men de mange lovprisninger om hende havde efterhånden fået mig til at tro at det havde været en anden end Bella jeg havde mødt og følt mig fristet til at tage chancen igen. Det har du nu sparet mig for - 1000 tak for det :) ! 
Men sød og serviceminded var hun da ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude TheDude skrev, for 4 minutter siden:

Jeg Har også været hos hende da hun var i Aarhus. Jeg var også enormt skuffet over hvor langt hun i virkeligheden er fra sine billeder. Men de mange lovprisninger om hende havde efterhånden fået mig til at tro at det havde været en anden end Bella jeg havde mødt og følt mig fristet til at tage chancen igen. Det har du nu sparet mig for - 1000 tak for det :)
Men sød og serviceminded var hun da ! 

Man må sige at øjet ser tingene meget forskelligt :lol: 
Jeg synes hendes fotos er meget nutidige, men naturligvis taget i bedste vinkel. Af fotos ses det klart at tyngdekraften har haft lidt indflydelse på barmen. 
Men pigerne ser jo aldrig helt ud som på deres fotos - det gør jeg forresten heller ikke :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha ! Ja så får jeg jo næsten lyst til at prøve igen ;) Den kvinde jeg mødte da jeg var ved Bella havde løst rynket maveskind. Ved godt billederne ikke viser mave - men det er ikke hvad man forventer ved de billeder. Og røven var ikke sådan en fin lækker stram sag som billederne viser. Enten har jeg ikke været ved Bella eller også er vi minimum 2 der mener at billeder og virkelighed er længere fra hindanden end den normale forskel, som man ofte (modvilligt) må acceptere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...