Hop til indhold
Guest tzatiki

Smile Orkidé Thai Massage i Odense

Recommended Posts

Er det på fåborgvej de er.. A og Anna.. evt kontakt info

'Snakken' kører under en forkert overskrift, for det drejer sig om:

http://123thaimassage.dk

Smile Thaimassage er lukket, men lå på samme adresse, Faaborgvej 25, Odense med en anden indehaver og medarbejdere. Moni, Ae og Anna, der kører stedet nu, var tidligere hos Suisi i Brylle og før det på Sdr. Bldv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at besøge 123 thaimassage.efter lidt nærlæsning af tråden her faldt valget på A,hvor jeg valgte fuldpakken til 1200.jeg skal lige love for at A levede op til sit ry,både bodymassagen og det efterfølgende var helt i top.så giver gerne min anbefaling videre.A er virkelig en dejlig pige som yder en behagelig service og nem at snakke med.så hvis man har lyst til lidt selvforkælelse er det bare at komme afsted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

Ja men det er såmænd nemt nok, du kan jo bestille enten massage med afslutning med hånd eller BtoB som er med hånd og bloow eller fuld pakke som så også er med samleje of forskellige slags.

 

Eller bare spørg , de bidder ikke.

 

 

 

ja det kunne jeg jo :) Hvad siger man hvis man vil have en time med sex osv... det ser ud til at være en alm massage klinik eller hva ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja du beder bare om at få body til body massage,så kommer resten af sig selv.b2b koster 900 de nok skal de nok spørge dig om du vil have det hele.som så koster 300 mere.god fornøjelse de er nogle dejlige damer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg været der og var ikke imponeret. Jeg synes ikke hun var særlig pæn (det er selvfølgelig subjektivt) og for gammel ift. min smag. Bestilte en halv time - 1000 kr. Synes hun brugte mere tid på at massere end på sex'en. Jeg kom jo ikke ligefrem for at få massage. Derudover havde hun svært ved at tage min pik - så jeg følte ikke jeg kunne kneppe hende som jeg ville.

Jeg kommer ikke tilbage og vil heller ikke anbefale det til andre. Så hellere vesterbro 32 - det er også billigere og pigerne er flotte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvem af pigerne besøgte du?nu er det jo også massage de hovedsagelig gør i deraf navnet 123 thai massage.er det kun sex du går efter er Vesterbro helt sikkert mere dig.

Redigeret af henrik odense

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ringet et par gange for at bestille tid, men får besked om "at nummeret ikke eksisterer mere" - ka' det passe???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa .

 

Du er sikker på du ringer til det rigtige nr ?.    9168 1341

 

Første gang jeg ringede havde jeg læst det som 1841 i stedet for 1341.

 

 

Men selvfølgelig, kan det også være de har lukket. 

 

VH

 

 

Har ringet et par gange for at bestille tid, men får besked om "at nummeret ikke eksisterer mere" - ka' det passe???

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Nej det er to forskellige , dejlige piger. Anna er den slankeste , a har lidt mere på sidebenet , men ikke for meget efter min mening. De giver begge to en super service , på hver deres facon .

Vh

 

Tak for svar. Hvem har de største bryster og den frækkeste røv?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

Hmm, jeg syntes de hver især har en dejlig fræk bagdel :-P ,   brysterne , ja det er jo mere målbart tror A tæt fulgt af  Moni .

 

Men det betyder ikke så meget for mig om de er store eller små, det som er væsentligt er hvordan de ( pigerne ) reagere når der bliver kælet for dem ;) .

 

VH

 

 

 

Tak for svar. Hvem har de største bryster og den frækkeste røv?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...