Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg vil gerne slå et slag for denne søde pige, som absolut var alle pengene værd: https://annoncelight.dk/showad/278772 

Meget nem at komme i kontakt med og hurtig aftale på plads. Promte svar på SMS. Centralt beliggende og OK oplevelse af stedet da man først kom indenfor.
Jeg havde lidt travlt, så 30 min. med tilkøb af "real kiss" for en 100 kr. oveni. Snyd ikke dig selv for det, for det var da absolut de 100 kr. værd.

Hun taler fint engelsk og er absolut til stede. Hun er her vist ikke længe, så snyd ikke dig selv, hvis du alligevel går med de tanker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheM skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil gerne slå et slag for denne søde pige, som absolut var alle pengene værd: https://annoncelight.dk/showad/278772 

Meget nem at komme i kontakt med og hurtig aftale på plads. Promte svar på SMS. Centralt beliggende og OK oplevelse af stedet da man først kom indenfor.
Jeg havde lidt travlt, så 30 min. med tilkøb af "real kiss" for en 100 kr. oveni. Snyd ikke dig selv for det, for det var da absolut de 100 kr. værd.

Hun taler fint engelsk og er absolut til stede. Hun er her vist ikke længe, så snyd ikke dig selv, hvis du alligevel går med de tanker.

Jeg havde samme menu, og det var en dejlig oplevelse, med en rigtig dejlig pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheM skrev, for 3 timer siden:

Jeg vil gerne slå et slag for denne søde pige, som absolut var alle pengene værd: https://annoncelight.dk/showad/278772 

Meget nem at komme i kontakt med og hurtig aftale på plads. Promte svar på SMS. Centralt beliggende og OK oplevelse af stedet da man først kom indenfor.
Jeg havde lidt travlt, så 30 min. med tilkøb af "real kiss" for en 100 kr. oveni. Snyd ikke dig selv for det, for det var da absolut de 100 kr. værd.

Hun taler fint engelsk og er absolut til stede. Hun er her vist ikke længe, så snyd ikke dig selv, hvis du alligevel går med de tanker.

Jeg har også været forbi. Hun er super lækker og har en fantastisk krop.

Billederne er sikkert ægte, men hun er betydelig mere indbydende i virkeligheden. Bryster og røv er perfekte.

Købte en halv time og menuen stod på superfransk, lidt sex og endnu mere superfransk. Hun tog den i munden til sekundet før jeg sprøjtede ud over hendes bryster. Pris 1200.

Jeg skal helt sikkert derhen igen inden hun rejser i næste uge :)

Redigeret af Normann1001

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej - hurtigt lille spørgsmål: Centralt i Odense? Det er, selvfølgelig med vilje, et lidt vidt begreb - Er stedet til at komme til på en diskret måde?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej - hurtigt lille spørgsmål: Centralt i Odense? Det er, selvfølgelig med vilje, et lidt vidt begreb - Er stedet til at komme til på en diskret måde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
rotcod skrev, for 8 timer siden:

Hej - hurtigt lille spørgsmål: Centralt i Odense? Det er, selvfølgelig med vilje, et lidt vidt begreb - Er stedet til at komme til på en diskret måde?

Huset ligger på et trafikeret (biler) hjørne, men synes ikke på nogen måde jeg følte det som værende indiskret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Cindy til en halv times fornøjelser. Jeg må sige at hun er endnu mere lækker end billederne antyder, selv om man ikke er i tvivl om at det er hende på billederne. Hun er bare mere petit end jeg troede og vist ikke mere end 155-160 cm høj. Hun er også en særdeles køn pige og meget sød i sin væremåde. Brysterne har fået lidt hjælp, men sidder perfekt og føles stadig bløde. Vi fik prøvet et par forskellige stillinger, hvor jeg syntes det gik lidt stærkere end nødvendigt med at skifte til den næste i forhold til de 30 minutter vi havde til rådighed. Men afslutningen i missionærpositionen gik ganske fremragende, hvor hun formåede at placere sine ben på de rigtige måder, så jeg fik mest muligt ud af det. Det var en fornøjelse at afslutte med udsigten til hendes kønne ansigt. Der var så lige tid til 5 minutters blid massage til sidst.

Hun er helt sikkert en pige jeg gerne vil besøge igen, hvis hun kommer tilbage til Odense. Stedet er en villa ikke så langt fra Havnen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...