Hop til indhold
Big3lover

Anmeldelse - Elisa new latina in Odense

Recommended Posts

Ja så er her lidt nyt til de nysgerrige efter Elisa.

Selvfølgelig er billederne fake......MEN, virkeligheden er MEGET MEGET bedre :-) . (Håber du læser med GIANT COCK, for det her må lige være din smag :-)).

Hun er svær at lave en aftale med hvilket jeg pointerede overfor hende. Hun undskyldte sig med at hun sov længe. Hun er bestemt IKKE A-menneske, så lad vær' at lave aftaler først på formiddagen. Det lykkedes dog i sidste sekund med optakt fra i går aftes.

Da jeg blev lukket ind blev jeg ved gud blæst bagover. Hun er latina og lysblond som billederne og så bærer hun briller, sorte og lidt markante - også under akten....død charmerende og sexet syns jeg. De 1.60 i højden som hun angiver skal nok passe. Men hendes figur er EKSTREM timeglas. Hendes fyldige sambarøv ligner til forveksling Jazmin's fra den anden ende af gaden, som også er anmeldt under Fyn. Men taljen er smallere og røven virker derfor størrer pga hendes (lave) højde. Brysterne er et kapitel for sig selv....De så noget pumpet ud da jeg trådte ind af døren og stod nærmest lige ud i luften. Men til min store overraskelse var de 100% bløde og ægte da jeg begyndte at røre ved dem. Et par ordenlig nogle af slagsen :P. Alt er ægte på hende. Charmerende ansigt.

Selv akten var tilfredsstillende god, men hun virker lidt uerfaren på en måde, og knap så vild som Jazmin. Men det kan hun vel "opdrages" til :D. Ca. 2 uger endnu sagde hun, men det kan man jo aldrig regne med. Så se at få besøgt hende, så hun bliver lidt endnu og forhåbentligt kommer tilbage :)

Sex: 7/10

Skønheden: 10/10

Røv og bryster: Perfekte :-) 

Sted: Fedt med de mange spejle i rummet, så man kan se hende i alle vinkler ;)

https://annoncelight.dk/showad/318263

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...