Hop til indhold

Recommended Posts

Mindst et af billederne i annoncen er ikke hendes, så mon ikke de andre også er falske. Min fornemmelse siger mig at formålet med annoncen er at lokke folk til at forudbetale for ydelser som ikke bliver leveret. Bemærk at profilen er nyoprettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøvede at lave en aftale med hende for en uge siden, og hun krævede at jeg sender et billede af mit sygesikringskort. :rolleyes:

Håber ikke det er et nyt trend i stil med selfie og link til dit profil på de sociale medier.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Buck skrev, for 7 timer siden:

Prøvede at lave en aftale med hende for en uge siden, og hun krævede at jeg sender et billede af mit sygesikringskort. :rolleyes:

Håber ikke det er et nyt trend i stil med selfie og link til dit profil på de sociale medier.

Annoncen er væk nu, så det er nok en som der kun er interesseret i at få personlig oplysninger for derefter at misbruge dem:!:

Redigeret af lille_peter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men er det så samme annonce? Er det Marlene MC der gemmer sig bag eller er det fup? 
Det med sygesikring lyder jo ikke ligefrem tillokkende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...