Hop til indhold
Guest bestbareback

"Tøm dig........" Nogen der har været der?

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/annonce/60135/toem-dig-i-fraek-q-paa-22-aar-paa-hotel-i-kolding-i-weekenden

Nu kom hun så lidt mere i nærheden af hvor jeg befinder mig.........

Nogen der kender hende?

Hmmmm.... 173 cm, 62 kg. og så de billeder??????

Something is not right.... :ugeek: :ugeek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bestbareback

VikingThor.....Har du været der?Eller skal du blot fordømme at hun gør det uden?

Hvis du har været der vil jeg gerne høre hva du syntes..................Hvis du blot vil fordømme må du gerne lukke æderen................

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

VikingThor.....Har du været der?Eller skal du blot fordømme at hun gør det uden?

Hvis du har været der vil jeg gerne høre hva du syntes..................Hvis du blot vil fordømme må du gerne lukke æderen................

Viking kommer jo blot med info om pigen. Hvad er der forkert i det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bestbareback

Jeg kunne måske selv regne ud at hun gjorde det uden?

Jeg spørger om nogen har været der?Ja eller nej;og hold venligst alle irrelevante,moralske betragtninger ude.

Tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Denne efterlysning skal ikke udvikle sig til personlige ordkløverier og mundhuggeri, Århuselskers seneste indlæg er slettet, hvis der er nogen der kan bidrage med info om pigen, kan de skrive indlæg på denne efterlysning, alt andet henvises til debatforummerne eller pm, jvf vores retningslinjer for forummet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Denne efterlysning skal ikke udvikle sig til personlige ordkløverier og mundhuggeri, Århuselskers seneste indlæg er slettet, hvis der er nogen der kan bidrage med info om pigen, kan de skrive indlæg på denne efterlysning, alt andet henvises til debatforummerne eller pm, jvf vores retningslinjer for forummet.

Helt enig.... MEEEEEEEN......

Burde bestbareback så ikke også stikke piben ind, med de personlige angreb?

Synes begge hand indlæg burde få konsekvens, for han har sgu da heller ikke kunne bidrage med andet end uglegylp.... :evil::evil::evil: :evil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jo alle skal lade det personlige ligge på denne streng og det gør de to også nu, efterlysningen drejer sig om pigen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke været der og jeg vil heller ikke fordømme, det var blot info om pigen.

Hvis jeg havde læst dit brugernavn først havde jeg ikke nævnt det :) Jeg beklager forstyrrelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

https://annoncelight.dk/annonce/60694/flot-spermglad-solbrun-blondine-ligger-klar-med-bind-for-oejnene-sf

Hun er også til det hele :lol:

Nej, jeg har læst et sted, at hun kun knepper med gummi - men jo tilsyneladende tager ladningen udover missen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men tilbage til det der blev spurgt om vedr. den unge pige og ikke hende med blindfold ...

Er der nogen i dette forum der vil ud med om servicen m.v. er i orden hos denne smækre pige.

Hun er lige min type hvis ellers billederne er ægte og afspejler nutiden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...