Hop til indhold
KnudSan

Alternative State Qarantæne Thailand

Recommended Posts

Jeg kender et par gode venner som har været i Thailand og på karantæne hotel ASQ.

Deres oplevelse er, at der ikke leves op til det lovede i reklamen for hotellet, madstandarten er begrænset, selvom det stod som om der kunne vælges.

Det er 2 forskellige hoteller, derfor vil jeg høre om hvad oplevelserne af ASQ hoteller I har, nok ikke mange det har været afsted, men lidt har også ret.

Måske @butterfly har en kommentar og håber alt er vel med Butterfly.

God dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan finde diverse oplevelser på YouTube. Generelt kan det næppe betale sig at vælge de dyre hoteller, da man ikke må benytte hotellernes faciliteter. Mange sætter pris på et værelse med en balkon.

 

På YouTube har jeg så ikke set at der kun var en fast menu. Måske ikke det vilde udvalg, men altid en vestlig- og thai-menu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr. sving skrev, for 6 timer siden:

Du kan finde diverse oplevelser på YouTube. Generelt kan det næppe betale sig at vælge de dyre hoteller, da man ikke må benytte hotellernes faciliteter. Mange sætter pris på et værelse med en balkon.

 

På YouTube har jeg så ikke set at der kun var en fast menu. Måske ikke det vilde udvalg, men altid en vestlig- og thai-menu.

Tak.

Dem jeg kender der har der kun været Thai menu.

Men ser at der måske åbnes mere og til november er der håb forude.

God aften

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...