S1962 1 Skrevet 8. Juli, 2013 Har haft besøg af Emma Hun køre ud fra Fredericia, men opholder sig mest i København Emma ung pige vil du kneppe mig, jeg elsker sex !! Emma er absolut en sød, fræk og yderst køn pige, men de to sætninger passer ikke helt på hende Hun er ung og har sikker prøvet meget, men elsker sex ! ! og at hun skulle være noget af det bedste sex som kan findes. Nej Penge værd jo såmænd, men så heller ikke mere. S 1962 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 9. Juli, 2013 Har haft besøg af Emma Hun køre ud fra Fredericia, men opholder sig mest i København Emma ung pige vil du kneppe mig, jeg elsker sex !! Emma er absolut en sød, fræk og yderst køn pige, men de to sætninger passer ikke helt på hende Hun er ung og har sikker prøvet meget, men elsker sex ! ! og at hun skulle være noget af det bedste sex som kan findes. Nej Penge værd jo såmænd, men så heller ikke mere. S 1962 Er det hende her vi snakker om?? http://www.sexnews69.dk/VIL-DU-KNEPPE-M ... ?ad-id=364 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sønderjysk fyr 28 1 Skrevet 9. Juli, 2013 Gav hun også alle de ydelser hun siger hun giver? Her mener jeg kys og Blow uden gummi samt anal sex? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flameable 1 Skrevet 9. Juli, 2013 Hun er pt. den værste jeg har prøvet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sønderjysk fyr 28 1 Skrevet 9. Juli, 2013 Kan du ikke beskrive hvorfor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 11. Juli, 2013 Det klart hun ikke gider ....Er en handlet pige der har været i Danmark før. Besøgte hende for et år siden men gik igen har aldrig før set en så slukket i øjene og træt af tingene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg