Hop til indhold
Guest Hobrofyr

Glemt mors dag - konsekvenser ?

Recommended Posts

Guest Hobrofyr

Da jeg var gift var det fast kutyme at markere Mors dag. 
2 år før jeg blev skilt glemte jeg helt mors dag. Og havde ikke købt en buket...Bemærkede hun var meget stille (hun havde et vældigt snakketøj)! Og alle svar var en-stavelsesord...

Da min failure gik op for mig sidst på eftermiddagen måtte jeg jo krybe til korset. Hun gav mig et kæmpe fur....og der var ingen pels på knagen i flere dage....

hun får dog en buket idag fordi hun har været rigtig god ved mig efter skilsmissen. Og fordi jeg stadig er lidt forelsket i hende trods hun har fundet en ny sød mand

Hvad har I andre på EG oplevet sf konsekvenser af at have glemt Mors dag??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Moon

Man skal vende konen til, at det er børnene, der skal lave en gave til hende, det bliver hun også mere glad for. 

Det er jo heller ikke din mor;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er kun en kur imod at have glemt en buket blomster til mors dag, du køber en buket blomster og så går du ned på det lokale bordel og der gir du bordelmutter blomsterne og så sender hun straks sin bedste pige, og vupti så har du glemt ALT om de der problemer!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hobrofyr skrev, for 4 timer siden:

Da jeg var gift var det fast kutyme at markere Mors dag. 
2 år før jeg blev skilt glemte jeg helt mors dag. Og havde ikke købt en buket...Bemærkede hun var meget stille (hun havde et vældigt snakketøj)! Og alle svar var en-stavelsesord...

Da min failure gik op for mig sidst på eftermiddagen måtte jeg jo krybe til korset. Hun gav mig et kæmpe fur....og der var ingen pels på knagen i flere dage....

hun får dog en buket idag fordi hun har været rigtig god ved mig efter skilsmissen. Og fordi jeg stadig er lidt forelsket i hende trods hun har fundet en ny sød mand

Hvad har I andre på EG oplevet sf konsekvenser af at have glemt Mors dag??

Nej. 

Hedder det ikke mors dag. Det er sgu infantile at konen vil behandles som mor. 

Godt du løb. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TopDaddy skrev, for 2 timer siden:

Der er kun en kur imod at have glemt en buket blomster til mors dag, du køber en buket blomster og så går du ned på det lokale bordel og der gir du bordelmutter blomsterne og så sender hun straks sin bedste pige, og vupti så har du glemt ALT om de der problemer!

G

E

N

I

A

L

T

Del dette indlæg

Link til indlæg
søren55 skrev, 1 time siden:

Hedder det ikke mors dag. Det er sgu infantile at konen vil behandles som mor. 

Sjovt nok vil de gerne have en buket på mors dag. Og det på trods af hun IKKE er ens mor... Men så alligevel.....
Men skal de så rydde op efter en... Ja så er hun fandeme ikke min mor... Det må man selv gøre....
Når det kommer til opdragelse kan de godt somme tider føle sig som ens mor.... 
Nej, vi har det ikke nemt..... 

Heldigvis bor jeg alene og kan gøre som jeg vil. F. eks. gå ned på det lokale bordel - hvis der altså have været et... Få sig en gang købe fisse og så gå hjem og give hende en dårlig anmeldelse her på siden. Sådan bare for at hævne sig på alle de kvinder der har behandlet en dårligt i tidens løb. På vej hjem kan man så også lige købe sig et eller anden dyr gadged man alligevel ikke har brug for. Det var jo ellers sådan nogen en kone skulle give mig på fars dag. Men nej nej... Når først det er fars dag er reglerne helt anderledes end på mors dag....

Go søndag... Nu vel jeg gå ud i det fine vejr og gå og grine af alle de mænd der stormer ned i Føtex for at slås om de sidste visne buketter der endnu ikke er solgt... :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...