Hop til indhold
Guest heldige hans

comeandcum københavn

Recommended Posts

Guest heldige hans

https://sugardaters.com/da/profile/YvZY8eM5zw
Hun tilbyder kun en ting, det er blow med slug. hun er en stor , men flot pige, Og jeg er ked af sammenligningen, men det er som at stikke fingeren
ind i munden på en spædekalv. Jeg har aldrig fået et så fantastisk blow, Hun teaser går til den med de blødeste og vådeste læber og kører en op, og stopper og nyder 
at man bare ligger og smiler og venter på hun forløser en: Og der bliver ikke spildt en dråbe. Hun ser ud til at nyde at gøre det, smiler og flirter imens
Pigen er sød, stor men fast, og du må ikke røre, lidt kys inden går, og hun beholder sit undertøj på
Prisen 1000 for en gang, og kørsel oveni
Gentagelsesfaktor, 1000 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest heldige hans
Notch Johnson skrev, for 17 minutter siden:

@heldige hans

Lyder som en fræk omgang ;)

Hordan vil du vurdere hendes alder, er den rimelig retvisende- midt 20'erne..?

 

 

der er intet fake ved hende bare nyd det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hørsholm1

helt enig, så hende i foråret, kun en gang , hun blev sur over jeg skrev tak for sidst , til det nr jeg havde mobil pay et hende på , og skrev hun gerne måtte komme forbi igen. efter hun ikke havde været online i nogle uger
ja altså jo lækker sød teaser, godt, indlevende sluger , smiler helt rød i hovedet når man er kommet og giver en et kys bagefter som tak for klatten 
ved godt det er lidt meget med en tusse, ved ikke om hun kan presses ned i pris spurgte ikke 
kører selv ud 
hun er så glad for at sutte og sluge, man får lyst til at lave et event med en 5 til 6 gutter hvor hun bare får nok ) og de fantasier har jeg ellers aldrig om nogen

Redigeret af hørsholm1

Del dette indlæg


Link til indlæg
hørsholm1 skrev, for 34 minutter siden:

helt enig, så hende i foråret, kun en gang , hun blev sur over jeg skrev tak for sidst , til det nr jeg havde mobil pay et hende på

Så sikkert ikke hendes "arbejdsmobil" du havde skrevet til ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hørsholm1
Arne Jensen skrev, for 20 timer siden:

Så sikkert ikke hendes "arbejdsmobil" du havde skrevet til ;)

bruger du din arbejdsmobil, fatter hat, i en anmeldelse af en genert helt klart amatør, ??? kan du læse ???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...