Hop til indhold
Spice

Berlin: Freudenhaus Hase

Recommended Posts

Besökte Freudenhaus Hase häromdagen

Länk: www.freudenhaus-hase.de

Kollade modellerna som skulle vara där den dagen och vilka extras de erbjöd. Några erbjöd tungkyss, bland andra Maria, Chelsea och Liza. Jag rankade Maria som nr 1, Chelsea nr 2 och Liza nr 3. Att jag satte Liza på tredje plats berodde på att hon hade bh på sig på alla bilder, så man såg inte bröstens form och storlek.

Freudenhaus Hase är ett så kallat Laufhaus och ligger alldeles intill S-Bahn-station Humboldthain. Jag gick faktiskt förbi porten först, för det var så diskret skyltat. Bara en ljusskylt med texten "Open . . .Stunden". En mäklare har också sin skylt vid ingången ("Immobilien" står det på skylten). Om man slår upp adressen på Googles karta så kan man få en bild på ingången, så man inte missar den.

Jag gick genom portgången och in på gården. De hade en dörr på var sida om gården men ingen ringklocka. Enligt hemsidan skulle de ha rum i båda flyglarna men på höger dörr stod det "Modelle" så jag gick dit. Ett surrande hördes och jag kunde öppna dörren.

Chelsea tog emot, hälsade mig välkommen och förklarade hur det gick till. Flickorna stod utanför sina rum. Kunden går runt och hälsa på dem och väljer sedan en.

Maria var mycket kortare än jag hade trott, så jag valde bort henne. Chelsea verkade trevlig. Lisas ansikte och kroppsspråk var dock det mest inbjudande så jag valde trots allt henne. Men först bad jag henne bekräfta att hon erbjöd tungkyss som extra.

Det gjorde hon. Och hon gjorde det mycket bra. Och länge. Även under själva akten. Liza var beröringsvänlig och mjuk och gjorde allt för att leva upp till förväntningarna. Så en halvtimme senare gick jag nöjd därifrån.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hase kan være fint nok, men man skal lave lidt forarbejde, se anmeldelser - de faste piger er fine nok, men er blevet skuffet en enkelt gang af en gæstepige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan jag tänka mig. Det händer ju ibland att man kommer tillbaka till ett ställe efter en succé men då inte alls får samma upplevelse.

Ciao

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spice, jeg læser på hjemmesiden flg. om Lisa:

"162 cm gross, KG 34..."

Hvad står KG for - det kan da umuligt være en vægt på 34 kilo?

Og hvis du tjekker den tyrkiske Aylin med de yppige former, står der "36 KG"....

Det kan vel slet ikke være hendes vægt...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spice, jeg læser på hjemmesiden flg. om Lisa:

"162 cm gross, KG 34..."

Hvad står KG for - det kan da umuligt være en vægt på 34 kilo?

Og hvis du tjekker den tyrkiske Aylin med de yppige former, står der "36 KG"....

Det kan vel slet ikke være hendes vægt...

Hej, Hammer. KG står for Konfektionsgrösse altså konfektionstørrelse. Størrelse 34 er jo en fin nipsting.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spice, jeg læser på hjemmesiden flg. om Lisa:

"162 cm gross, KG 34..."

Hvad står KG for - det kan da umuligt være en vægt på 34 kilo?

Og hvis du tjekker den tyrkiske Aylin med de yppige former, står der "36 KG"....

Det kan vel slet ikke være hendes vægt...

groft oversat betyder det kjole str. 34.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tack, Gungner och Nille. Jag visste inte att KG stod för Konfektionsgrösse. Men det stämmer att hon är ett nips, så den storleken verkar stämma.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan ligger priserne den slags steder?

Priserna är exempelvis

45€ för 30 min

90€ för 60 min

Sedan har man "extras", t ex får man betala 10€ extra för fransk utan.

Priserna finns här: www.freudenhaus-hase.de/html/preise.html

/Spice

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...