Hop til indhold
hamdenlange

Nadia Tantra Aarhus. En erotisk massør i topklasse

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/309991

Det er ikke længe siden jeg er hjemvendt efter en erotisk body2body massage fra Nadia Tantra, som flere allerede har skrevet en beretning om, men det stopper ikke undertegnede for at tilføje sin oplevelse. Det er ingen hemmelighed at jeg tidligere har afprøvet denne form for massage, og efter utallige af rosende anmeldelser, faldt valgte denne gang på Nadia Tantra, som tilfældevis var på arbejde i et besøgsvenligt tidspunkt.

Kan forstå andre har en anden oplevelse, men vi må ikke glemme at kemi har stor betydning for en god oplevelse, og den skabes ikke altid mellem begge parter. Hav venligst dette i mente ;)

For at sikre en tid blev booking fortaget i går. Med hurtig og venlig korrespondance, blev rammerne for min ekstravagante oplevelse dannet. Jeg valgte hendes anbefalet 90 minutter eftersom oplevelsen skulle være fuldendt… Hvilket naturligvis var inklusiv gensidig berøring (udenpå)

I en diskret lejlighed i den sydligdel af Århus, cirka 10 minutter fra banegården blev jeg navigeret hen. Efter et ring på dørtelefonen og 25 trappetrin senere blev døren åbnet af en naturlig skønhed med de flotteste krøller og en enorm udstråling. Nadia Tantra er uden tvivl pigen på billederne, og de næste 90 minutter er hun min private massør som jeg har æren af at berøre med mine store hænder.

Nadia Tantra er meget kommunikativ og forklarede hvilke former for massage hun tilbyder og hvordan oplevelsen forløber. Efter en kort introduktion blev jeg sendt i bad, da det er en del af ritualet. 

Første del af seancen var med bagdelen i vejret. Hun startede med fødderne og arbejdede op. En varm følelse i kroppen voksede desto længere op hun bevægede sig, før hun skiftede over til en b2b. Ved alle givne chancer nød jeg hendes krop med mine hænder. Hun har utrolige flotte og faste bryster. Gennem seancen vendte vi verdenssituationen mens jeg svæverede mellem behag og endnu mere behag.

Anden del af seancen foregik på ryggen hvor udsynet og oplevelsen blev en tand mere indlevende, og ikke for at glemme mere praktisk med to frie hænder til fri afbenyttelse :D Nadia søger øjenkontakt og er enorm flirtende igennem seancen. Tænker ikke, jeg er den eneste, der overvejer at smutte fra ”børn og kone”, i øjeblikket man er i selskab med en erotisk massør, der er smurt ind i olie og rører en alle de frække steder. :D 

Den helt store finale blev til 20-30 minutter lingam massage. Det skal dog siges at tidsfornemmelse forsvinder helt. 90 minutter føles som det dobbelte. Og jeg fortryder ikke valget. Nogle gange kan det godt betale sig at følge anvisninger. Afslutningen var pirrende og lige efter min smag. Min nysgerrighed omkring Nadia og hendes kundskaber, er nu blevet en fuldendt oplevelse, der har stor genbesøgsrate.

Stedet blev næsten undladt, hvilket jeg beklager. En hyggelig lejlighed med diskrete forhold og god parkering. God atmosfære og velduftende lejlighed, der var indrettet med levende lys, og planter for ikke at glemme noget afslappende musik som passer til stemningen. thumps up for detaljerne 

 

Sted 10/10

Pige 10/10

Oplevelse 10/10

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig. Det er virkelig en god oplevelse hos Nadia. Synes dog vi nærmer os grænsen ift prisen (der lige er steget lidt igen). Ja ja pris og kvalitet hænger sammen og alt det der men personligt mener jeg altså vi er ved at have nået grænsen for hvad jeg synes det er værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr curious skrev, for 13 timer siden:

Agree. It's a really good experience with Nadia. However, it seems that we are approaching the limit in terms of price (which has just risen slightly again). Yes yes price and quality are related and all that but personally I think we are reaching the limit of what I think it is worth.

She is very delicious. Yes, I accept. But body to body massage for 60 min with a handjob is 1600 DKK. I think that is too much... 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...