Hop til indhold

Recommended Posts

Var lige forbi dette her sted i Tarm by, på min vej sydover. Det var en spontan idé jeg fik mens jeg tankede bilen op i byen. Syntes jeg havde set en annonce på AL om at der skulle dukke et nyt sted op her. Et hurtigt surf på telefonen mens jeg tankede, bekræftede at stedet var åbnet netop i dag.

Der er et par voksne thai damer på stedet - begge, efter min standard, søde og charmerende. God kommunikation og der opstod hurtig en sjov stemning.

Jeg lod dem bestemme hvem der skulle have honnøren - en halv time med det hele. Damen - nok i 40'erne - var sød og rar. Ikke noget nips, men fast og adret.

Den korte indledende massage var meget blød, men pirringen fejlede ikke noget. Og de øvrige ydelser var udmærket leveret af en serviceminded dame.

Jeg kunne godt finde på at komme forbi igen, når lejligheden byder sig. Vil overveje at tage dem begge to sammen, noget de sagde de gerne gjorde.

Stedet er efter min mening diskret nok (villa på en villavej), men ville måske have betænkeligheder ved at parkere udenfor hvis jeg var lokal. Indenfor er det ganske fint - lyst, ryddigt og rent.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en udmærket anmeldelse. Siden du nu var i Tarm, var der mulighed for Sport i 2eren? (Sorry- kunne ikke lade være!)

:P

Redigeret af Default User

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
BB Man skrev, 1 time siden:

Var lige forbi dette her sted i Tarm by, på min vej sydover. Det var en spontan idé jeg fik mens jeg tankede bilen op i byen. Syntes jeg havde set en annonce på AL om at der skulle dukke et nyt sted op her. Et hurtigt surf på telefonen mens jeg tankede, bekræftede at stedet var åbnet netop i dag.

Der er et par voksne thai damer på stedet - begge, efter min standard, søde og charmerende. God kommunikation og der opstod hurtig en sjov stemning.

Jeg lod dem bestemme hvem der skulle have honnøren - en halv time med det hele. Damen - nok i 40'erne - var sød og rar. Ikke noget nips, men fast og adret.

Den korte indledende massage var meget blød, men pirringen fejlede ikke noget. Og de øvrige ydelser var udmærket leveret af en serviceminded dame.

Jeg kunne godt finde på at komme forbi igen, når lejligheden byder sig. Vil overveje at tage dem begge to sammen, noget de sagde de gerne gjorde.

Stedet er efter min mening diskret nok (villa på en villavej), men ville måske have betænkeligheder ved at parkere udenfor hvis jeg var lokal. Indenfor er det ganske fint - lyst, ryddigt og rent.

Tak for Anmeldelsen, men man må formode billeder ikk er af dem du mødte?

Billeder indikerer absolut ikke Thai-lady på 40, nok nærmere 25 eller under og nej, jeg tar ikk fejl af alder på en Thai, nok om det

Det ændre selvfølgelig ikk på din gode oplevelse så igen Tak og undskyld afsporing :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, 1 time siden:

Tak for Anmeldelsen, men man må formode billeder ikk er af dem du mødte?

Billeder indikerer absolut ikke Thai-lady på 40, nok nærmere 25 eller under og nej, jeg tar ikk fejl af alder på en Thai, nok om det

Du har ret, @Thaimig , billederne er ikke på nogen måde retvisende. Det havde jeg heller ikke forventet. Jeg var også forberedt på at vende i døren, hvis det alligevel ikke var værd at gå videre...

Redigeret af BB Man

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, for 17 timer siden:

Du har ret, @Thaimig , billederne er ikke på nogen måde retvisende. Det havde jeg heller ikke forventet. Jeg var også forberedt på at vende i døren, hvis det alligevel ikke var værd at gå videre...

 

Torx skrev, for 4 timer siden:

Hej venner

 

Kan man få tid ved pige på billederne ?

Se ovenfor :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg valgte at besøge dem igår.

Der er ingen af dem der ligner pigen på billedet. De er nok nærmere 50ish. Uden dog at se grimme eller gamle ud. Velholdt 50. 

Massagen er en gang olieplaskeri, med masser af pirring. Servicen efter er gennemsnitlig. Priserne lidt over hvad de skriver, med undskyldningen om at den anden skrev annoncen.

Naboerne ved udmærket hvad der foregår og bryder sig åbenbart ikke om at man parkerer på vejen og foretrækker at man parkerer åbenlyst i husets indkørsel. Så hvis man er fra nærområdet så tror jeg man skal droppe det. Jeg var heldigvis bare på vej videre da lysten ramte mig.

All in all, kommer jeg igen: nej. Var der ikke sure naboer ville det være et ja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Torx skrev, den 9.5.2021 at 10:52:

Hej venner

 

Kan man få tid ved pige på billederne ?

Du glemte at sende B B Man en smil (ja undskyld stavning) som tak for svar, nok om det, sådan kommer vi hurtigt videre til næste med håret bagud :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Midtjyskmassage25 skrev, den 11.5.2021 at 17:30:

Jeg valgte at besøge dem igår.

Der er ingen af dem der ligner pigen på billedet. De er nok nærmere 50ish. Uden dog at se grimme eller gamle ud. Velholdt 50. 

Massagen er en gang olieplaskeri, med masser af pirring. Servicen efter er gennemsnitlig. Priserne lidt over hvad de skriver, med undskyldningen om at den anden skrev annoncen.

Naboerne ved udmærket hvad der foregår og bryder sig åbenbart ikke om at man parkerer på vejen og foretrækker at man parkerer åbenlyst i husets indkørsel. Så hvis man er fra nærområdet så tror jeg man skal droppe det. Jeg var heldigvis bare på vej videre da lysten ramte mig.

All in all, kommer jeg igen: nej. Var der ikke sure naboer ville det være et ja

Undskyld mit B lige sku falde her, men hvorfor handler trådene efterhånden mere og mere om diskretion og om stedet og hvilken tapet på væggen?

Hvorfor ikke bare kører direkte ind på gårdspladsen, så er der næppe nogen naboer som opdager noget mistænkeligt, blot en tanke :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 24 minutter siden:

Undskyld mit B lige sku falde her, men hvorfor handler trådene efterhånden mere og mere om diskretion og om stedet og hvilken tapet på væggen?

Hvorfor ikke bare kører direkte ind på gårdspladsen, så er der næppe nogen naboer som opdager noget mistænkeligt, blot en tanke :huh:

Den parkering der er, er lige ud til vejen og jeg synes bare at jeg ville gøre opmærksom at man her, i modsætning til mamge andre steder, ikke kan parkere sin bil lidt derfra og gå resten af vejen.

Jeg går ud fra at de fleste herinde går op i at man kan komme til nogenlunde diskret.

Jeg ville bare dele den viden jeg fik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der igår (onsdag), ret sikker på det er samme sted. Her er link.

https://annoncelight.dk/showad/294026

 

Der var en thai mutter der tog imod mig, viste mig ind i værelset, fik pengene, og så gik der et par minutter inden der kom, en hvad jeg går ud fra, 25-30 årige Thai pige. Ganske køn, og med relativt store bryster. Hun masserede min ryg og ben i ca 10 minutter. Det var nu ikke helt tosset. Så fik jeg lidt frontal body 2 body, inden en meget hurtig 69er. Hun red mig et par minutter, og hoppede derefter af, lagde sig på maven og ville have mig til at tage hende bagfra. (ikke analt) Det tog mig kun et par minutter at komme, da hun var rigtig god til at klemme underlivet, så hver gang jeg pressede mig ind i hende, fik pikken massage. Hun gjorde rent efter os, og lagde mig på ryggen for at puste ud, og så ganske uventet begyndte hun at bruge de sidste minutter på at masserer mine ben.

En god nok oplevelse, men det virkede lidt som om at hun ikke ville have mere sex end nødvendigt.

Og det bad før/efter så jeg ikke noget til. Spurgte endda til det da jeg ringede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Midtjyskmassage25 skrev, den 12.5.2021 at 21:47:

Den parkering der er, er lige ud til vejen og jeg synes bare at jeg ville gøre opmærksom at man her, i modsætning til mamge andre steder, ikke kan parkere sin bil lidt derfra og gå resten af vejen.

Jeg går ud fra at de fleste herinde går op i at man kan komme til nogenlunde diskret.

Jeg ville bare dele den viden jeg fik.

Oh jo jeg bestrider heller ej din viden, da jeg ej har besøgt stedet, min tanke gik blot på, jo mere vi skjuler os, jo nemmere bliver vi set (Tyv tror hver mand stjæler) :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, den 13.5.2021 at 21:13:

Dit link refererer til en thaiklinik der ligger på landevejen mellem Sdr. Omme og Tarm.

Det sted jeg besøgte ligger inde i selve byen (Tarm).

Hvis du vil må du gerne sende mig adressen på den i byen i en PB tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige i tarm by igår der var 2 piger en på ca 48 og så en helt ung pige Max 20. År. Fik 1 time med den  yngeste pige  hun startede med at suttte i 10 min  så satte hun gumi på og gik ned over den  efter 20 min i hendes stramme fisse rejste hun sig tog gumi af smilede og satte sig så igen på min pik efter 15 min mere kom jeg for fuld drøn op i hendes stramme fisse så det løb ud af hende  hun sage på dårlig engelske at hun skulle hjem om 2 dage og ville gerne være gravid med en mand her fra landet.    Jeg smilede og gik ud til min bil igen.  Fuck har jeg sku aldrig prøvet noget så fræk og godt  som den dag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nice skrev, for 1 time siden:

Var lige i tarm by igår der var 2 piger en på ca 48 og så en helt ung pige Max 20. År. Fik 1 time med den  yngeste pige  hun startede med at suttte i 10 min  så satte hun gumi på og gik ned over den  efter 20 min i hendes stramme fisse rejste hun sig tog gumi af smilede og satte sig så igen på min pik efter 15 min mere kom jeg for fuld drøn op i hendes stramme fisse så det løb ud af hende  hun sage på dårlig engelske at hun skulle hjem om 2 dage og ville gerne være gravid med en mand her fra landet.    Jeg smilede og gik ud til min bil igen.  Fuck har jeg sku aldrig prøvet noget så fræk og godt  som den dag 

Hvor var det i Tarm ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Nice skrev, for 2 timer siden:

Var lige i tarm by igår der var 2 piger en på ca 48 og så en helt ung pige Max 20. År. Fik 1 time med den  yngeste pige  hun startede med at suttte i 10 min  så satte hun gumi på og gik ned over den  efter 20 min i hendes stramme fisse rejste hun sig tog gumi af smilede og satte sig så igen på min pik efter 15 min mere kom jeg for fuld drøn op i hendes stramme fisse så det løb ud af hende  hun sage på dårlig engelske at hun skulle hjem om 2 dage og ville gerne være gravid med en mand her fra landet.    Jeg smilede og gik ud til min bil igen.  Fuck har jeg sku aldrig prøvet noget så fræk og godt  som den dag 

Hvis hun bliver gravid, og henvende sig til den danske ambassade med dit nummer, evt nummerplade, på din bil, og de så kan finde frem til dig, så risiker du at betale til hende i 18 år. En god tusse om måneden, hvilket er en fin lille løn i Thailand, ude på landet. Hvis du ikke betaler, lægge staten ud, og laver indeholdelse i din løn mm. Hvad så farmand, er der evt noget du fortryder nu. 
Kender en Thai, som har 3 børn, og sidder på sin flade, og har en fin løn, lidt over gennemsnittet, for at passe sine børn, i Thailand. 
ps: husk at børnebidrag kan trækkes fra, så helt skidt er det ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har ikke mit nr og har aldrig set bilen da den var parkeret et stykke væk.  Det   Hun har kun min sperm i fissen  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nice skrev, den 6.3.2022 at 09:01:

Var lige i tarm by igår der var 2 piger en på ca 48 og så en helt ung pige Max 20. År. Fik 1 time med den  yngeste pige  hun startede med at suttte i 10 min  så satte hun gumi på og gik ned over den  efter 20 min i hendes stramme fisse rejste hun sig tog gumi af smilede og satte sig så igen på min pik efter 15 min mere kom jeg for fuld drøn op i hendes stramme fisse så det løb ud af hende  hun sage på dårlig engelske at hun skulle hjem om 2 dage og ville gerne være gravid med en mand her fra landet.    Jeg smilede og gik ud til min bil igen.  Fuck har jeg sku aldrig prøvet noget så fræk og godt  som den dag 

Hvor mange orgasmer nåede du at give hende ??
Og hvad måtte HUN betale for sådan en tur ? :mrgreen::mrgreen:;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...