Hop til indhold

Recommended Posts

Hvordan har du kontaktet hende via. SMS eller Whatsapp, for det gode med Whatsapp er at du kan se om hun har modtaget din besked, samt om hun har læst den?

Del dette indlæg

Link til indlæg
½angel skrev, for 13 timer siden:

Hvordan har du kontaktet hende via. SMS eller Whatsapp, for det gode med Whatsapp er at du kan se om hun har modtaget din besked, samt om hun har læst den?

Har faktisk kontaktet hende begge steder, men det ser ikke ud som om hun åbner beskederne :-/

Del dette indlæg

Link til indlæg
½angel skrev, for 8 minutter siden:

Ja, så har hun nok lukket i disse dage.

Jaa måske ja. Må se næste uge 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså er jeg mega uheldig, og ikke at kunne få fat på hende. Eller skal man ringe til hende for at få kontakt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Msthi skrev, for 10 minutter siden:

Altså er jeg mega uheldig, og ikke at kunne få fat på hende. Eller skal man ringe til hende for at få kontakt 

Seriøst? Har du gået og ventet en måned uden at prøve at ringe til hende? Hvor gerne vil du egentlig besøge hende?

Jeg har desværre ikke selv besøgt Sophie, men jeg har talt med hende i telefonen, og hun var supersød, høflig og veltalende. Giv hende dog et kald.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså har ikke ventet i en måned på den måde, det har bare været i forbindelse når tanken er kommet, så har jeg prøvet at skrive til hende. Men giver hende sku et opkald. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...