Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har også haft en mærkelig oplevelse her. 

Først ringede jeg på nummeret og der blev der smidt på da jeg høflig spurgte om jeg skulle tale engelsk eller dansk. Prøvede igen og der blev talt dansk og jeg aftalte en tid, som jeg skulle bekræfte på sms. Da jeg havde et meget simpel spørgsmål på sms - blev der pludselig ikke svaret. Og til sidst annullerede jeg aftalen på sms. 

Jeg vil gerne understrege at det var et meget simpel spørgsmål som ikke gik på ydelser og jeg var høflig hele vejen igennem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hanshj skrev, for 28 minutter siden:

Jeg har også haft en mærkelig oplevelse her. 

Først ringede jeg på nummeret og der blev der smidt på da jeg høflig spurgte om jeg skulle tale engelsk eller dansk. Prøvede igen og der blev talt dansk og jeg aftalte en tid, som jeg skulle bekræfte på sms. Da jeg havde et meget simpel spørgsmål på sms - blev der pludselig ikke svaret. Og til sidst annullerede jeg aftalen på sms. 

Jeg vil gerne understrege at det var et meget simpel spørgsmål som ikke gik på ydelser og jeg var høflig hele vejen igennem. 

Jeg sendte denne sms også brød helvede løs 

Hej har set din annonce og vil gerne høre om du er der næste fredag altså den 14 maj.. Jeg søger en domina/lettere dominans som jeg kan være ved 2 til 3 timer.. Jeg har en del ønsker mulighed du kan må gøre ved mig men vil i første omgang gerne høre om du er der den dag og om en season på 2 til 3 timer er muligt.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
svend67 skrev, for 5 timer siden:

Hej har set din annonce og vil gerne høre om du er der næste fredag altså den 14 maj.. Jeg søger en domina/lettere dominans som jeg kan være ved 2 til 3 timer.. Jeg har en del ønsker mulighed du kan må gøre ved mig men vil i første omgang gerne høre om du er der den dag og om en season på 2 til 3 timer er muligt..

Nu ved jeg ikke hvad helvede der brød løs, så det må du gerne uddybe.

Men ved sådan længere beskeder, skal man altså lige huske tegnsætning. Ikke at folk skal sidde og sætte kryds og bolle under, men husk punktum, fordi mange af pigerne skal smide beskederne igennem en eller flere oversættelsesprogrammer, og uden punktum kan det blive meget svært at finde hoved og hale i beskederne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...