svend67 19 Skrevet 8. Maj, 2021 Hej havde skrevet en SMS til denne annonce om et seriøst møde men siden sms er jeg blevet ringet op hver anden minut https://annoncelight.dk/showad/318220 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hanshj 231 Skrevet 8. Maj, 2021 Jeg har også haft en mærkelig oplevelse her. Først ringede jeg på nummeret og der blev der smidt på da jeg høflig spurgte om jeg skulle tale engelsk eller dansk. Prøvede igen og der blev talt dansk og jeg aftalte en tid, som jeg skulle bekræfte på sms. Da jeg havde et meget simpel spørgsmål på sms - blev der pludselig ikke svaret. Og til sidst annullerede jeg aftalen på sms. Jeg vil gerne understrege at det var et meget simpel spørgsmål som ikke gik på ydelser og jeg var høflig hele vejen igennem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
svend67 19 Skrevet 8. Maj, 2021 Hanshj skrev, for 28 minutter siden: Jeg har også haft en mærkelig oplevelse her. Først ringede jeg på nummeret og der blev der smidt på da jeg høflig spurgte om jeg skulle tale engelsk eller dansk. Prøvede igen og der blev talt dansk og jeg aftalte en tid, som jeg skulle bekræfte på sms. Da jeg havde et meget simpel spørgsmål på sms - blev der pludselig ikke svaret. Og til sidst annullerede jeg aftalen på sms. Jeg vil gerne understrege at det var et meget simpel spørgsmål som ikke gik på ydelser og jeg var høflig hele vejen igennem. Jeg sendte denne sms også brød helvede løs Hej har set din annonce og vil gerne høre om du er der næste fredag altså den 14 maj.. Jeg søger en domina/lettere dominans som jeg kan være ved 2 til 3 timer.. Jeg har en del ønsker mulighed du kan må gøre ved mig men vil i første omgang gerne høre om du er der den dag og om en season på 2 til 3 timer er muligt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1148 Skrevet 8. Maj, 2021 svend67 skrev, for 5 timer siden: Hej har set din annonce og vil gerne høre om du er der næste fredag altså den 14 maj.. Jeg søger en domina/lettere dominans som jeg kan være ved 2 til 3 timer.. Jeg har en del ønsker mulighed du kan må gøre ved mig men vil i første omgang gerne høre om du er der den dag og om en season på 2 til 3 timer er muligt.. Nu ved jeg ikke hvad helvede der brød løs, så det må du gerne uddybe. Men ved sådan længere beskeder, skal man altså lige huske tegnsætning. Ikke at folk skal sidde og sætte kryds og bolle under, men husk punktum, fordi mange af pigerne skal smide beskederne igennem en eller flere oversættelsesprogrammer, og uden punktum kan det blive meget svært at finde hoved og hale i beskederne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 120 Skrevet 9. Maj, 2021 svend67 skrev, for 14 timer siden: Hej havde skrevet en SMS til denne annonce om et seriøst møde men siden sms er jeg blevet ringet op hver anden minut https://annoncelight.dk/showad/318220 Hun er en meget skøn og sød kvinde, så jeg har aldrig følt mig forulempet der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg