Hop til indhold
Frej af Asgaard

SEX - Made in Germany - dokumentar

Recommended Posts

Egentlig er denne tråd mest et svar på følgende tråd, som lå (efter min mening) lidt fejlplaceret under "Hyggesnak". Derfor nu en ny trår under generel debat.

viewtopic.php?f=17&t=6935

Den avisartikel som nævnes synes jeg ikke er videre god. Det er bare en sludder for en sladder udpluk/afskrift af en Journalist, der ser ud til at tilhøre forbudsfløjen for den har sine informationer fra et tysk dokumentarprogram, og journalisten ser ud til primært at have udvalgt de "rådne æbler" og udeladt de posititive historier. Der er en tysker, som har efterladt en kommentar til artiklen, som jeg har citeret i bunden af denne post.

Selve det tyske dokumentarprogram fra ARD kan ses her:

https://www.youtube.com/watch?v=Dm4p0vg-BiI

I programmet nævnes nogen af Flatrate klubberne og problemerne hermed.

Der indledes dog med den positive historie fra FKK Paradise i Stuttgart. Her står den prostituerede "Bettina" frem og siger at hun har det helt fint med det hun laver. Hun nævner også et beløb, man kan tjene om måneden (det må være for de "dygtige" piger):

15.000 euro...........

"Måske mere, måske mindre".

Skal vi lige skære den ud i pap: Det er ca. 112.500 danske kroner om måneden. Helt uden skat slipper hun nok ikke i Tyskland, men det er nok kun en mindre del af de kontanter hun modtager, som bliver opgivet til skattevæsenet. Så lad os sige, at det der er ca. 100.000 kroner i efter skat indtægt om måneden. I Danmark skal man op og tjene ca. 2,4 mio. kroner om året før skat for at sidde med den månedsudbetaling.

De piger er i hvert fald ikke stakkels.

Der nævnes også en pige på King George flatrate i Berlin, som ikke er glad for det hun laver, da hun skal have sex med 10 mænd om dagen. Hun gør det kun fordi de 150 euro hun får om dagen er det samme som en månedsløn for hende i Rumænien.

Det er måske ikke videre behageligt at høre om - hvem af os forkælede vesterlændinge ville gøre samme for de penge. Men se det fra denne side: Hvis I kunne få 20-30 gange så meget i løn som I får nu i et andet land, ville I så ikke være parat til at tage derhen og lide nogen afsavn? Det gælder i hvert fald mig selv, der for 20-30 gange min nuværende løn ville være villig til stort set ALT så længe det var lovligt: incl. at sutte pik og tørre røv på hvem som helst. Det er der bare ikke nogen som vil betale mig for.

Kommentar fra en vidende tysker:

MatthiasLehmann

12 days ago

The claim of Brad Tuttle that “Prostitution became legal in Germany in 2002” is wrong. Prostitution is legal in Germany since 1927 (!) and sex workers have to pay taxes since 1964.

The new prostitution law of 2002 changed some aspects pertaining to the legal relationship between sex workers and clients and some criminal law provisions. It recognized the contract between sex workers and clients as legal and introduced the rights of sex workers to sue clients unwilling to pay for sexual services already provided. In addition, sex workers received the right to health insurance and social security. The law also forbids the right of direction (Weisungsrecht) by the employer in cases where a sex worker is employed at a brothel, for instance. In this way, a sex worker would always be able to determine to which sexual practices she or he would agree or not. What is misleadingly called the ”legalization“ of prostitution is actually the recognition of sex work as labor.

The “recent reports”, Tuttle mentions, which “paint legalized prostitution in Germany largely as a failure” were deeply flawed and heavily biased, just as this article shows that Brad Tuttle didn’t do his homework.

Sonja Dolinsek and myself did, however, as did attorney Thomas Stadler. You can read our critique of the SPIEGEL report in English at ‘Feminist Ire’ and in German on ‘Menschenhandel Heute’. A critique of the documentary ‘Sex Made in Germany’ you can read in German on ‘Kauf Mich’.

Does legal prostitution really increase human trafficking in Germany?

http://feministire.wordpress.com/2013/0 ... n-germany/

“Bordell Deutschland” – Journalismus auf Lücke (SPIEGEL 22/2013)

http://menschenhandelheute.net/2013/05/ ... auf-lucke/

Zwischen Bild und Emma: der ARD nordet sich ein

http://www.kaufmich.com/blog/zwischen-b ... #more-1177

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis I kunne få 20-30 gange så meget i løn som I får nu i et andet land, ville I så ikke være parat til at tage derhen og lide nogen afsavn? Det gælder i hvert fald mig selv, der for 20-30 gange min nuværende løn ville være villig til stort set ALT så længe det var lovligt: incl. at sutte pik og tørre røv på hvem som helst.

Hehe jeg kunne se det for mig, Frej som luksus manwhore :lol:

Ja penge er en stærk motivationsfaktor og hjælpe ens familie i nød er ligeså stærk motivationsfaktor...

I samme udsendelse var der et indslag om Grenz FKK i Flensborg og interview med en dansk gæst, som siger at han er sexturist "det er fine og kvalitet og det er i orden..."

Der også billeder fra Goldentime :D,

King George Flatrate klub i Berlin,

FKK paradise, Pascha i Køln

Udsendelsen illustrerer meget godt hvad der venter en på FKK, for dem som ikke kender FKK konceptet giver det en lille ide om FKK konceptet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...