Hop til indhold

Søger det bedste sex i Kolding området

Featured Replies

Skrevet

Har i nogen anbefalninger til det bedste gfe?

Redigeret af Denærlige

Skrevet
Denærlige skrev, for 1 minut siden:

Har i nogen anbefalninger?  

Skal dette give nogen mening - så må du du fortælle lidt om hvad der tænder dig! Da det er MEGET individuelt. Ellers kan man ikke svare på dit opråb!!

Skrevet
Denærlige skrev, for 4 timer siden:

Har i nogen anbefalninger til det bedste gfe?

Med antagelse om at det handler om pigens kvalitet ift. udseende og evne til at levere service for pengene, vil jeg anbefale Elina i Kolding.

Denne her skønhed kunne også være et alternativ - bortset fra at jeg ikke selv har erfaring med pigen.

• 2 weeks later...
Skrevet
BB Man skrev, den 8.5.2021 at 15:06:

Med antagelse om at det handler om pigens kvalitet ift. udseende og evne til at levere service for pengene, vil jeg anbefale Elina i Kolding.

Denne her skønhed kunne også være et alternativ - bortset fra at jeg ikke selv har erfaring med pigen.

Hej BB Man,

Nu skriver du kvalitet over udseende. Hvad menes der? Er hun ikke så køn? Og hvad med håret, har hun helt kort hår, eller er der lidt længde på? Og hvad med hårfarven? 

Håber du vil tage dig til et svar, da jeg finder resten af pakken meget tiltalende. Tænder dog ikke på en kvinde med kort hår, og ansigtet skal også spille nogenlunde.

Mvh,

Lahoni

Skrevet
Lahoni skrev, for 5 timer siden:

Nu skriver du kvalitet over udseende. Hvad menes der? Er hun ikke så køn? Og hvad med håret, har hun helt kort hår, eller er der lidt længde på? Og hvad med hårfarven?

Bemærk at jeg skriver "kvalitet ift. udseende og evne..." og ikke "kvalitet over udseende...". Så hun er både køn og dygtig. Nu er det et stykke tid siden jeg mødte hende, men den gang var hendes hår blondt og og halvlangt. PS: Annoncen er fra 9. maj, så hvor hun er i dag vides ikke.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.