Hop til indhold

Recommended Posts

Viky

Jeg har nu besøgt hende et par gange. Viky er en lækker lille sag, udstyret med et par virkeligt flotte og ret store naturlige bryster. Fotos er 100pct ægte.

Hun er vildt sød og kan lide at snakke, og have sex :-). Hvis du taler tysk bliver hun glad. Der er gode parkeringsforhold, i hvertfald de gange jeg var der som var sent om aftenen. Jeg kommer gerne igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jimbo skrev, for 2 timer siden:

Viky

Jeg har nu besøgt hende et par gange. Viky er en lækker lille sag, udstyret med et par virkeligt flotte og ret store naturlige bryster. Fotos er 100pct ægte.

Hun er vildt sød og kan lide at snakke, og have sex :-). Hvis du taler tysk bliver hun glad. Der er gode parkeringsforhold, i hvertfald de gange jeg var der som var sent om aftenen. Jeg kommer gerne igen.

Tak for anmeldelsen. :)
Hvor i kbh. holder hun til? Vel ikke Rødovre? :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, for 3 minutter siden:

Tak for anmeldelsen. :)
Hvor i kbh. holder hun til? Vel ikke Rødovre? :?:

Læs overskriften :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Viky. Alt det praktiske kørte upåklageligt og hun var klar til tiden. Hun har nogle rigtig lækre naturlige bryster og egentlig en lækker krop i al almindelighed. Det er hende på billederne, men hun var nu ikke lige så stylet op da jeg mødte hende. Hun er sød og stemingen var god og hun leverede lige præcis hvad vi havde aftalt. Skal jeg sætte en finger på noget må det være at der trods alt ikke var meget ægte indlevelse eller entusiasme. Men masser af points for attituden og lækker krop... ikke umuligt jeg kommer igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
KBH2200 skrev, for 2 timer siden:

Hej drenge.

Var hun stram dernede og hvordan er røven? Er den fast?

Nej ikke specielt stram... som piger er flest vil jeg sige. Røven er heller ikke bemærkelsesværdig fast, men den har en flot kvindelig form som man også fornemmer på hendes billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iceman skrev, for 11 timer siden:

Hvordan er hendes GFE service?

kysser hun feks?

Det ved jeg ikke, jeg bad ikke noget specielt, så det må du selv spørge hende om :-)

mvh

Jimbo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...