Hop til indhold
OldGentlemann

Maya - super oplevelse med fantastisk pige i København Centrum

Recommended Posts

Besøgte Maya til en 2 timers aftale i aften.

Der korte resume:
Hun er en fantastisk pige, som gav mig en vild og fantastisk sex-oplevelse og en rigtig behagelig samtale bagefter.
Der vil ikke gå mange dage før jeg er nødt til et genbesøg.

Kommunikation:
Nem og hurtig kommunikation frem til at få lavet en aftale. Hun tilbød et whatsapp-videokald for at bekræfte at hendes billeder var ægte - så det var bekræftet før fremmødet.

Logistik:
Lejligheden ligger centralt i København. Den er pæn og eksklusiv og værelset var pænt og med en passende størrelse. Hun var klar til tiden, og trykkede mig ind i opgangen med det samme - ingen ventetid og ganske diskret, for dem der går op i det.

Billeder og udseende:
Billederne er af hende taget på værelset og ganske vellignende. Og dog, hun har et langt smukkere ansigt, end det fremgår af billederne. Billeder kan bare ikke fange alting, og Maya har en erotisk aura, som ikke fremgår af billederne. Hendes krop er amazing, flot og skarpt kurvet, fantastiske ben, vidunderlig bagdel, lækre store og bløde bryster, som sidder rigtigt og naturligt. Kronet med et fantastisk ansigt med mørke smukke øjne, og som både kan være stærkt erotisk og sødt smilende. Påklædningen var som på billederne med de stramme bukser og lange støvler - det kan ikke blive mere frækt og sexet.

Sex:
Det sexuelle er svært at beskrive, men hun ramte mine lyster perfekt. Og når det bliver krydret med en drømmekrop som hendes, så er det tæt på over perfekt. Hun er ikke bange for kropskontakten, samtidig med at hun ved hvilke knapper, der skal trykkes på, for at vække en mand mere end normalt. Hun er en fantastisk blanding at professionel tilgang, empatisk følende i forhold partnerens lyster, samt en sexuel attitude, som får en til at føle, hun faktisk kan lide, hvad hun gør.
Hun gav mig en orgasme, så jeg troede min penis ville eksplodere og efterfulgte det med hyggelig og ikke ligegyldig smalltalk bagefter. Hun er et ganske interesant menneske at konversere med.

Alder
Sidst i 20’erne, måske 30, vil jeg skyde på. Nationalitet: Italiensk, og deraf den varme fyrige sydeuropæiske tilgang til kropskontakt.

Tid:
Mine 2 timer fik jeg som minimum og jeg kunne sagtens have blevet hængende længere og sludret. Der var intet rush.

Gentagelse:
Som sagt, det rykker allerede i mig for at besøge hende igen - det var en fantastisk oplevelse med en fantastisk pige

Old gentlemann
Redigeret af OldGentlemann

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, for 1 time siden:

Fin anmeldelse @OldGentlemann

Har hun silikone bryster og hvad måtte du slippe for oplevelsen?

Tak :)

Det er min bedste overbevisning, at de var naturel. De var dejligt bløde. Jeg troede baseret på billederne og live-udseendet, at det var silikone. Men følelsen var naturel, selvom de struttede flot og fint.

Pris: 2 gange timeprisen, som var 1600,-

Redigeret af OldGentlemann

Del dette indlæg

Link til indlæg
MajorTom skrev, for 21 minutter siden:

Tak for en god anmeldelse! Sutter hun uden og hvordan lå det med kys?

Jeg tør næsten kun svare, at du må spørge hende selv.

Min erfaring er, at det afhænger af den specifikke situation og kemi, når det ikke står i annoncen.

Vi kyssede, men det var ikke dybt med tunge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...