Hop til indhold

Recommended Posts

Efter lidt kommunikation frem og til bage fik jeg en aftale i stand.

Adressen huserer mindst to piger.

Der kommer i denne anmeldelse en for mig en lidt mystisk detalje, jeg vil meget gerne have jeres feed-back om I vil finde det OK eller ej.

OK diskret sted, blev spurgt om covid attest, meget fine bade forhold på første sal. Dejlig bred brix. Umiddelbart pænt og rent sted. 

Nadia VEJLE 81927035 - Annoncelight ser i min optik langt bedrer ud i virkeligheden, ikke noget lille Thai nips på 20 år. I min optik en "fucking" sexet "mor" thai.

Oral uden, virkeligt godt og totalt til roden, ok jeg er nok normal størrelse. Lidt mærkeligt i dag ville "lilleJens", ville ikke blive ordenligt stiv. Ikke hendes skyld, hun arbejdede det bedste hun kunne. Satte gummi på en halv slap pik, jeg oplevede det som oprigtigt forsøg på god service, pikkemand havde fået gummi på, der blev nulret og masseret (pik og nosser) hun gjorde hvad hun kunne for at få pikken stiv, således vi kunne bolle, den blev bare ikke ordenligt stiv, hvad sker der så nu, jeg er kun som i kun en gang, kommet med gummi på, hvad sker der så i dag, jeg kommer i et gummi ved et hand job, jeg tror aldrig jeg har afleveret så meget cum, Nadia var overrasket over mængden, det var jeg sku også. 

Nu vil jeg gerne have jeres mening:

Nå ca. 32 minutter er nu gået, normalt kan jeg uden problemer knalde en time, men som sagt kanonen var på mystiskvis gået af, pludseligt siger hun, jeg skal skide, hun forsvinder så i ca. 8-10 minutter, jeg bliver pisse sur, jeg skal sku ikke betalefor at du skider, jeg tager mit tøj på, jeg er faktisk pisse sur, jeg tænker ved mig selv, jeg skrider nu og forlanger 200 kr. tilbage. Jeg får tøjet på, hun kommer nu tilbage, "går du, vil du ikke have lidt massage" ok siger jeg, jeg får afværget den dårlige situation, ved at sige jeg troede du var gået. Får nu massage i resten af timen, ikke pisse godt men OK. Timen afsluttes på klokke slet.

Alt i alt en en super seance, som jeg tror vil blive gentaget, MEN jeg bliver afregnet for hvert 15. minut, skal jeg så betale for at du skider, er det ok eller går jeg i for små sko???????

PS dette er ikke en advarsel mod at besøge Nardia, som i over hovedet, hun er sexet, hun er lækker, gør hvad hun kan for at du får en god oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Moon

Jeg har selv overvejet at besøge hende da synes der er et eller andet frækt over hende. 

Hvis du fik tiden efter at hun var færdig med at skide, så er det vel ok. 

Det er sg lidt morsomt, sagde hun "I am going for poo" ? Hun kunne vel godt være lidt diskret, men en oplevelse i sig selv:biggrin:

PS godt at du ikke tog hende analt, som hun har annonceret med før:wacko:

Redigeret af Moon

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter min mening er det da noget pjat at du står og overvejer at skal have 200 tilbage :)

Men ja, det må godt nok have været en kikset oplevelse, at hun pludseligt skulle på tønden. 
Du håndterede det dog med pli fra din side. 

Det er nok en 4-5 år siden at jeg var sammen med Nadia/Martina. Men der var hun en lækker steg. Thai milf. Mon ikke hun er sådan 45-50 nu. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Statham skrev, for 8 minutter siden:

Efter min mening er det da noget pjat at du står og overvejer at skal have 200 tilbage :)

Men ja, det må godt nok have været en kikset oplevelse, at hun pludseligt skulle på tønden. 
Du håndterede det dog med pli fra din side. 

Det er nok en 4-5 år siden at jeg var sammen med Nadia/Martina. Men der var hun en lækker steg. Thai milf. Mon ikke hun er sådan 45-50 nu. 

Hej Statham,

Tak for din kommentar. Du har langt hen af vejen ret, det er noget pjat at diskutere 200 kr. frem eller tilbage, det var netop her jeg var/er i tvivl om min egen holdning, skal jeg barer accepterer at blive "snydt" for 10, 12 , 14 minutter når nogle GP siger, du fik 12 minutter mere, så betal venligst 300 ekstra.

Igen intet ond om servicen fra Nadia, faktisk vil jeg godt tage hende ud af ligningen.

Det jeg måske i virkeligheden vil slå på tromme for (det er jo ikke noget jeg bestemmer, som i overhovedet) er måske lidt mere fleksibilitet fra div GPér. Vi som kunder bliver (næsten) opkrævet pr. minut, men har vi så ikke ret til de minutter vi har betalt for. Jeg er udmærket klar over, at det, at besøge GPér/ yde service ydelser er særdeles peronligt.

Personligt har jeg (næsten) aldrig følt mig snydt med tid, faktisk er jeg imponeret over den evne div. GPér har, mht til at "ordne forretningen" lige indenfor tiden. Men jeg er alligevel, lidt forbavset over dette minut diktatur.

Jeg tror bare denne oplevelse har gjort at jeg har gjort mig visse tanker om begrebet tid. Hvis en GPèr har 5 kunder om dagen, hvad betyder det at give kunden 5 minutter ekstra, 25 minutters ekstra arbejde pr. dag, i min verden, det går sku nok. 

Jeg er ikke en sur gammel mand, jeg har nydt mine tilfælde af "bliver du ikke lidt endnu".

Undskyld, hvis jeg tager tråden et sted hen, der burde ligge under "General debat".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trøst dig med du slap billigt. For et par år siden besøgte jeg en populær pige. Hun kunne ikke holde sig og gjorde i sengen. 
Der fik jeg et godt indblik i hvordan det er at arbejde på thaiklinik. Jeg fik ikke noget rabat det styrer mutter. Til gengæld fik jeg en del private besøg under pigens ophold i DK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...