Hop til indhold

Angela Dybvad, Frederikshavn

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/300801

besøgte denne skønne colombianske kvinde her til aften. En flot fit krop og et dejligt humør. Hendes foto’s har fået lidt Photoshop men det er tæt på og opvejes af hendes sprudlende aktivitet og knurren på lagenet. Knurren når man indtager hendes velduftende skød og hun kan lide det. Om det var kemi eller hun er således hver gang ved jeg jo ikke af gode grunde men jeg fik rigeligt af hvad jeg kom for. 30 min for en tusse og det er incl Superfransk. En klar anbefaling herfra. Flot mørkhåret med de skønneste dådyr øjne og et dejligt humør. Huset i Dybvad er ikke ok udefra men indenfor ser det fint ud. 

Skrevet

Jeg har også overvejet at besøge hende og med din anmeldelse er jeg mere overbevist om at gøre det.

Var hun iøvrigt behåret på missen?

• 3 months later...
Skrevet
Guest100 skrev, den 7.5.2021 at 20:37:

https://annoncelight.dk/showad/300801

besøgte denne skønne colombianske kvinde her til aften. En flot fit krop og et dejligt humør. Hendes foto’s har fået lidt Photoshop men det er tæt på og opvejes af hendes sprudlende aktivitet og knurren på lagenet. Knurren når man indtager hendes velduftende skød og hun kan lide det. Om det var kemi eller hun er således hver gang ved jeg jo ikke af gode grunde men jeg fik rigeligt af hvad jeg kom for. 30 min for en tusse og det er incl Superfransk. En klar anbefaling herfra. Flot mørkhåret med de skønneste dådyr øjne og et dejligt humør. Huset i Dybvad er ikke ok udefra men indenfor ser det fint ud. 

Fuldstændig korrekt beskrivelse, dog vil jeg sige at billederne på ingen måde er af hende. Med lidt god vilje ligner hun lidt.

Men det er helt underordnet, for hun er suuuuper sexet. Lige fra man kommer ind af døren er hun sprudlende glad og smilende. Meget naturlig, og får hele den akavede stemning der nogle gange opstår, helt væk! Skøn personlighed, og hun får topkarakter i indlevelse og GFE. Super liderlig og naturlig våd. Lækker sex - og som en lille bi-ting er hun fantastisk til at give gummi på. Det kan nogle gange være lidt træls, men vupti det har hun styr på.

Det er et af de bedste (hvis ikke DET bedste) GP besøg jeg har haft til dato.

Hun rejser d.d. og kommer tilbage (til Aalborg) til november - og der er jeg klar igen!!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.