Hop til indhold
Unknown User

Lilly - Dårlig kommunikation! Hjælp brødre!

Recommended Posts

Hvad kan jeg sige, jeg har haft den værste oplevelse inden jeg fandt dette forum, med en "Nina" fra hvidovre, der var mindst i slutning af 50'erne - på trods af hendes annonce sagde 40år! Fuck mig, fatter ikke jeg ikke bare skred fra døråbningen da jeg så besse! Nu havde man lige døjet med hurtig hjertebanken og nervøsitet ved første besøg. Shit, den oplevelse har jeg først rystet af mig nu. Hun var mega sød dog. Kan ikke linke til hende, da hendes annonce er væk. 

Anywayz så er jeg klar og har fundet lige den GP jeg ønsker at eksplodere min udløsning op i :)

https://nympho.dk/n1974/992/lilly-im-back/

Mums mums, hun er lige hvad jeg kunne tænke mig at smide mine hårdtjente penge efter. Hun har en masse anmeldelser, så jeg ved hvad jeg nogenlunde kan forvente. Problemet er dog bare, at hun er vanvittig svær at få svar fra. I dag svarede hun så og jeg indledte sådan her: 

"Hey Lilly... I liked your profile on nympho.dk. Would love to visit you."

Hun svarer: When and for how long

"60 min. Tomorrow"

Hun svarer: Ok. 

Da jeg er en større herre som ikke er særligt veludrustet fortæller jeg hende dette og spørger om hun stadig vil tage imod mig. Hun svarer kort, Yes. Så svarer jeg, et eller andet med "Great! can I come tomorrow at 12:00? 

Og så hørte jeg ellers ikke mere fra hende. 

Nu kender jeg ikke etiketten for at skrive til en GP og er bange for at skrive yderligere til hende, da jeg ikke vil risikere hendes pis koger over, da hun virker lidt "kold" Vel forstået, at hun nok får utallige henvendelser, men bare at forsvinde sådan der? 

Nu jeg den stædige type, og får mere og mere lyst til at gennembolle hende til bedre maner. 

Hvad foreslår i jeg skal gøre? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da kun rimeligt at du får et tidspunkt bekræftet. Indtil nu har du kun fået en dato - og det kan man jo ikke bruge til noget. Så giv det lige et par timer og giv hende tid til at svare. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 5 minutter siden:

Det er da kun rimeligt at du får et tidspunkt bekræftet. Indtil nu har du kun fået en dato - og det kan man jo ikke bruge til noget. Så giv det lige et par timer og giv hende tid til at svare. 

Skrev til hende imorges omkring 11:30.. hun svarede straks.. og da hun ikke bekræftede mødetidspunkt. Spurgte jeg ca. 2 timer efter, om hun ville være sød og bekræfte. Intet svar! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fejl

Redigeret af fræk6

Del dette indlæg

Link til indlæg
Unknown User skrev, for 19 minutter siden:

Hvad kan jeg sige, jeg har haft den værste oplevelse inden jeg fandt dette forum, med en "Nina" fra hvidovre, der var mindst i slutning af 50'erne - på trods af hendes annonce sagde 40år! Fuck mig, fatter ikke jeg ikke bare skred fra døråbningen da jeg så besse! Nu havde man lige døjet med hurtig hjertebanken og nervøsitet ved første besøg. Shit, den oplevelse har jeg først rystet af mig nu. Hun var mega sød dog. Kan ikke linke til hende, da hendes annonce er væk. 

Anywayz så er jeg klar og har fundet lige den GP jeg ønsker at eksplodere min udløsning op i :)

https://nympho.dk/n1974/992/lilly-im-back/

Mums mums, hun er lige hvad jeg kunne tænke mig at smide mine hårdtjente penge efter. Hun har en masse anmeldelser, så jeg ved hvad jeg nogenlunde kan forvente. Problemet er dog bare, at hun er vanvittig svær at få svar fra. I dag svarede hun så og jeg indledte sådan her: 

"Hey Lilly... I liked your profile on nympho.dk. Would love to visit you."

Hun svarer: When and for how long

"60 min. Tomorrow"

Hun svarer: Ok. 

Da jeg er en større herre som ikke er særligt veludrustet fortæller jeg hende dette og spørger om hun stadig vil tage imod mig. Hun svarer kort, Yes. Så svarer jeg, et eller andet med "Great! can I come tomorrow at 12:00? 

Og så hørte jeg ellers ikke mere fra hende. 

Nu kender jeg ikke etiketten for at skrive til en GP og er bange for at skrive yderligere til hende, da jeg ikke vil risikere hendes pis koger over, da hun virker lidt "kold" Vel forstået, at hun nok får utallige henvendelser, men bare at forsvinde sådan der? 

Nu jeg den stædige type, og får mere og mere lyst til at gennembolle hende til bedre maner. 

Hvad foreslår i jeg skal gøre? 

Klø på - bliver strilen sur - blev hun det sikkert alligevel, den måde du starter med at skrive på ligger på et yderst fint niveau 

ellers find en anden - der er rigelig - accepter som du ser ud, er du ren, høflig - så behøver du ikke forklare hvordan du ser ud - eller hvad du har at gøre med 

pøj pøj god weekend

Redigeret af fræk6
  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fræk6

Mange tak for dit opløftende svar. Det hjalp. Også tak til dig Harran. 

I er bare så seje herinde. 

God weekend. 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, skriv du bare videre i samme stil. Og kør ingen steder før end du har et bekræftet tidspunkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt hende 2 gange tidligere. 
Har ikke oplevet andet end god service, også ved henvendelse. 
Prøv igen....- måske er der travlt, og din besked er måske smuttet ;-)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Unknown User 
Vil du også have hjælp fra en søster? 
Jeg tænker at det er "pretty safe" at jeg byder ind her. Vi er typemæssigt så langt fra hinanden, at jeg har svært ved at se dette kan blive mistolket som selv-promo :D 

For det tilfælde at du er ok med hjælp fra en søster, så vil jeg sige at jeg gætter på, ud fra hvad du skriver i dine indlæg - som @Listige Svend også antyder - at hun ganske enkelt har tabt tråden.

Tænk på at nye gæster ikke er kodet ind på telefonen. For nogle piger ikke engang gengangere.
Har den sprøde trunte ikke en sekretær/mødebooker med et godt administrativt talent, så er det virkelig svært at holde styr på hvem man mangler at svare.
Det er sjældent jeg har mødt piger/Kvinder i denne branche der både har været gode til det administrative og infrastrukturelle samtidigt med at de har været dygtige og/eller nærværende elskerinder. 

Det glipper bare rigtigt ofte. Også fordi håbefulde bejlere bruger de samme 10-12 fup-navne allesammen og det bliver ret hurtigt bare "en fra bunken der måske vil noget en dag" fremfor bekræftede bookinger. 
Personligt er jeg lige så ilde til at huske hvem f... der er hvem når jeg ikke allerede har kysset på folk, som jeg er til at finde vej uden GPS eller i gamle dage KRAK kortet. Mine kompetencer er slet ikke i nærheden af at være nok til at jeg har styr på noget som helst hvad bookinger angår. 
Hos mig har jeg med Connis (og andre tidligere mødebookeres/telefondamers/personlige assistenters) hjælp med tiden fundet frem til et system der virker. 
HURRA for det, mand! 
Problemet er nok lidt, at det er de færreste piger/Kvinder i branchen der synes at det er pengene værd at bruge en del af omsætningen på kyndig og god hjælp. 
Hos mig er der "reservationer" og "bookinger" og endnu er det kun een enkelt gang i nyere tid næsten glippet. Og det var fordi Conni havde en fridag, og jeg fik fågget op i TIRSDAG 17:30 og TORSDAG 17:30 via sms til to kandidater som intet gjorde galt. Jeg panikkede 5 minutter før over at de om lidt var på vej op ad havegangen begge to... Det viste sig heldigvis at DE havde styr på det og kunne tilmed lave lidt fis med det. Torsdags-fætteren skrev "Vi ses på torsdag. Vi kommer 3: Me, myself and I" :D 

Den lækre trunte du skriver med er ydermere udfordret ved at engelsk ikke er hendes modersmål, ligesom dig. Der går hurtigt "hviskeleg" i projektet. 

Men hvem ved? Måske har hun bare fået et bedre tilbud og ghoster dig ;) 

Held  og lykke med det - hun ser sprød og sød ud.
God fornøjelse!

Kh. Eva <3

Redigeret af Eva Nadine
  • Synes godt om 7

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 21 minutter siden:

Kh. Eva <3

Stor respekt for at du tager dig tid til så uddybende et svar. 

Jeg tænker bare at @Unknown User skal lade set ligge og gå videre. Hun har åbenbart for travlt til at behandle kunderne ordentligt. Jeg ville foretrække Eva til enhver tid  ;-)

Kh Nielst

• Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

@nielst 
Nu er der jo mange der læser med - det tavse flertal kan også bruge mit lange svar til noget når de synes at deres Trunte trækker stikket uden at forstå hvorfor ;) 
Men jeg er i øvrigt ganske enig i "videre frem i bussen" så man ikke får cock-blocket sig selv til en god oplevelse med en anden.
Det er fjong at skyde med spredhagl så længe man ikke har en klar aftale om at der er booket - synes jeg. 
Netop derfor er det med forskel på reservationer og bookinger et stort hit. Måske andre piger kan kopiere mit koncept, så vi allesammen kan få knaldet hinanden uden alt for stor investering i forhold til afkastet :P 

Og såøeh... kan jeg aldrig sove natten før jeg skal flyve. Så tiden skal jo gå med et eller andet når jeg nu har pakket og er klar til ferie i morgen. Hjælpe en broder er en god overspringshandling når jeg egentlig skulle være igang med at printe Coronapasset ud hos en nabo jeg bare VED vil snakke den halve nat  :wub:

• Synes godt om 5
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er nok de færreste udenlandske piger der planlægger ret langt frem i tiden.

Så prøv at skrive til hende den dag du ønsker at besøge hende og kort som f.eks. 

"I would like to visit you at 12 o'clock and for 60 minutes"

Og forvent et kort svar som f.eks. 

"Ok"

Det er hendes måde at bekræfte aftalen på. Hun har nok ikke tid til at skrive et langt svar på alle de henvendelser som hun får.

Jeg kan se at hun er Tysker og de har en anden (læs ingen) humor end os danskere. 

Men til gengæld  kan man regne med at en aftale er en aftale. 

"Ordnung muß sein"

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak alle sammen, jeg vil forsøge en gang til ved at skrive kortfattet til hende på den dag hvor jeg ønsker at gennemføre besøget. Jeg vil give en anmeldelse til jeres underholdning om hvordan det gået, hvis jeg kommer igennem. 

Ellers er jeg finde en anden. Der er jo som i nævner, en masse andre dejlige søde GPer derude. 

Tak alle sammen. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

“Nu jeg den stædige type, og får mere og mere lyst til at gennembolle hende til bedre maner.”

Det kunne opfattes som en trussel. 

Måske er jeg gammeldags men jeg mener at pigerne har ret til at fravælge de kunder som truer dem. Selv hvis det er sagt for sjov. De har valget. Ikke dig.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Unknown User skrev, den 7.5.2021 at 19:59:

Hvis man kunne gennembolle en pige til bedre manerer ville GP'er have umanerligt gode manerer ;) Ja, faktisk de bedste manerer man kunne opdrive

/Butterflyman

Redigeret af ButterflyMan
mere
  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uden dette måske lyder forkert og da jeg naturligvis ikke kender din sms kommunikation  , så er det meget i din indlæg her som måske indikere at du skriver mere en bare det som du siger omk aftaler . dit sprogbrug her i forummet er i hverfald ikke charmernede set fra en kvindes side . 

som jeg husker  så var lilly krav (tidligere) at man kunne føre en lidt normal samtale . ikke bare 1 ords samtaler men måske hun har ændret mening . 

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Softcore skrev, for 6 timer siden:

Uden dette måske lyder forkert og da jeg naturligvis ikke kender din sms kommunikation  , så er det meget i din indlæg her som måske indikere at du skriver mere en bare det som du siger omk aftaler . dit sprogbrug her i forummet er i hverfald ikke charmernede set fra en kvindes side . 

som jeg husker  så var lilly krav (tidligere) at man kunne føre en lidt normal samtale . ikke bare 1 ords samtaler men måske hun har ændret mening . 

Fair nok.. men det allermest af frustration. Jeg har ærlig talt kun skrevet det som jeg har anført i mit oprindelige oplæg. 

Har ik skrevet andet til hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Unknown User skrev, for 2 timer siden:

Fair nok.. men det allermest af frustration. Jeg har ærlig talt kun skrevet det som jeg har anført i mit oprindelige oplæg. 

Har ik skrevet andet til hende. 

Hun læser med herinde. Jeg siger det bare ;)

Og som en anden også har pointeret så skurer følgende vending altså gevaldigt i ørerne: “Nu jeg den stædige type, og får mere og mere lyst til at gennembolle hende til bedre maner.”

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja ok, slap af. Det da helt vildt hvor meget i hægter jer ved min udtalelse. Jeg skal da beklage mit "barnlige" udbrud som blot er en følge af frustration over, pludselig manglende respons fra en helt vild flot GP'er som jeg havde håbet havde været min første oplevelse i dette univers. 

Og lads da indrømme, at vi alle nyder at bolle de GP'er man besøger, så det da undringsværdigt, at I alle bliver SÅ stødt over mit ordvalg og henviser som støtte herfor  til @ButterflyMan indirekte erkendelse heraf også.  Hvis I ikke "gennemboller" GP'en i besøger, hvad fan laver I så under besøget? Læser digte? Men ok, beklager! 

I forhold til selve den omdiskuterede GP. Så er jeg bare af den overbevisning, at når man arbejder inden for servicebranchen, så bør man også være serviceminded og udvise lidt kundetække. Nu har jeg skrevet med et par andre GP'er over sms, og de har alle været yderst responsive, søde og endda flirtende i deres adfærd. Se, det er GP'er der værdsætter deres fag, og som er med til at gøre oplevelsen bedre for deres kunder, og i sidste ende for dem selv. 

Jeg fastholder min sms korrespondance som jeg har anført i mit oprindelige oplæg. Nej, hun stopper ikke med at svare fordi jeg har skrevet alt muligt andet. Ellers havde jeg nok ikke rakt ud til jer, for at høre om hvad jeg har gjort forkert.

Og, come on det er da uomtvisteligt, at hun godt kunne havde svaret mig tilbage. Hun var da hurtigt til at svare yes og yes, men når jeg adspørger hende om "can I come tomorrow at 12" og hun bare forsvinder, så er det da - hendes fag taget i betragtning - vanvittig dårlig stil at hun bare forsvinder. Jo, godtaget, at hun nok modtager pæn mange useriøse henvendelser. Men at konkludere, at jeg er useriøs fordi jeg godt kan lide at planlægge i god tid,..., nå jeg hertil kommer, at jeg også havde sendt hende en "gave" på 100 kr. ved nympho.dk. Sååå,... helt useriøs er jeg vel ikke. 

Og igen, jeg mener selv, at jeg har været yderst respektfuld i min sms henvendelse til hende. Respekt skal da vel gå begge veje? 

Ønsker jer alle en god dag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Unknown User skrev, den 7.5.2021 at 19:59:

“Nu jeg den stædige type, og får mere og mere lyst til at gennembolle hende til bedre maner.”

Ovenstående citat lyder aldeles usympatisk og kan ikke bare bortforklares med frustration. Der må ligge noget dybere bag et sådan skriv. Hvad skal det i øvrigt gøre godt for at skrive et så usympatisk afsnit? Hvor er konduiten? Hvor er ordentligheden?

”Hvad foreslår i jeg skal gøre?”

En anden bruger nævnte at den omtalte GP læser med i tråden. I sådan tilfælde vil den noble løsning formentlig være, at lade GP’en være og så søge ny græsgang. 

/DenSidsteKavaler

Redigeret af DenSidsteKavaler
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu virker “Unknown User” jo ret utiltalende.

Han skriver at han er større og ikke så veludrustet, så det er vel tvivlsomt om han kan gennembolle nogen som helst.

Vel bare en lille pik der råber højt.

Lily er vel i sin gode ret til at afvise ham uden nogen begrundelse.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
DenSidsteKavaler skrev, 1 time siden:

“Nu jeg den stædige type, og får mere og mere lyst til at gennembolle hende til bedre maner.”

Ovenstående citat lyder aldeles usympatisk og kan ikke bare bortforklares med frustration. Der må ligge noget dybere bag et sådan skriv. Hvad skal det i øvrigt gøre godt for at skrive et så usympatisk afsnit? Hvor er konduiten? Hvor er ordentligheden?

”Hvad foreslår i jeg skal gøre?”

En anden bruger nævnte at den omtalte GP læser med i tråden. I sådan tilfælde vil den noble løsning formentlig være, at lade GP’en være og så søge ny græsgang. 

/DenSidsteKavaler

Bare hold din kæft fucking faggot. Uhh hvor er du dog bare et dannet menneske hva! klaptorsk gå over og gift dig med hende så, fucking knight in white armor. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
nuser9 skrev, for 12 minutter siden:

Nu virker “Unknown User” jo ret utiltalende.

Han skriver at han er større og ikke så veludrustet, så det er vel tvivlsomt om han kan gennembolle nogen som helst.

Vel bare en lille pik der råber højt.

Lily er vel i sin gode ret til at afvise ham uden nogen begrundelse.

Hvad er du også bare en lille svans eller hvad ... fucking keyboard warrior

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tråden bør vist lukkes, men det står vist klart for enhver, at “Unknown User” er et ualmindeligt primitivt væsen.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...