Hop til indhold
locosueco

Vem ska man välja med stora bröst?

Recommended Posts

Vil til hver en tid anbefale Trine Tease.

Hun er den smukkeste og sødeste kvinde man kan tænke sig. Og ikke kun udenpå. Hvis du besøger hende vil du vide hvad jeg mener. Hun er simpelt hen et godt menneske, og hendes indre varme, empati og dejlige personlighed skinner fuldstændig igennem så snart du møder hende. Jeg tror der er langt mellem SÅ gode mennesker generelt - og sikkert især i denne branche, hvilket jeg dog ikke skal gøre mig for klog på.

Men, selvfølgelig, hvis du KUN fokuserer på brysterne, kan jeg ikke sige meget, idet jeg ikke har besøgt Nikki. Men for en helhedsoplevelse, findes der intet over eller på niveau med Trine (i min optik).

TVR

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

For mig at se, så har brysterne samme størrelse, synes ikke Nikkie har de større bryster end Trine. Til gengæld tror jeg at Trines bryster er mere naturlige at røre ved. Nikkies er ved at springe af silikone ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

God plan. Forhåbentlig bliver du glad for at besøge dem begge. Men selvom Nikkie IKKE skulle leve op til forventningerne, så har det alligevel været det hele værd, hvis du også besøger Trine.

Bare vent og se ;) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...