FarFromHome 20 Skrevet 7. Maj, 2021 Kære brødre, jeg havde den uheldige oplevelse at møde Ana i Odense. Hun har absolut ingen gnist og virker ikke til at have lyst til at være der. Jeg mistænker meget at der står en bagmand bag. Jeg opfordre til at man holde sig langt væk fra stedet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2456 Skrevet 7. Maj, 2021 Tak for advarslen @FarFromHome Når du indsætter link så brug URL teksten så er den søgbar. https://annoncelight.dk/showad/318157 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1462 Skrevet 7. Maj, 2021 FarFromHome skrev, for 6 timer siden: Kære brødre, jeg havde den uheldige oplevelse at møde Ana i Odense. Hun har absolut ingen gnist og virker ikke til at have lyst til at være der. Jeg mistænker meget at der står en bagmand bag. Jeg opfordre til at man holde sig langt væk fra stedet. Hvad gør du mistænker der står en bagmand bag ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FarFromHome 20 Skrevet 8. Maj, 2021 Madame Illona skrev, for 6 timer siden: Hvad gør du mistænker der står en bagmand bag ... Primært at pigen ikke rigtig virkede til at have lyst til at være der og så var der sat nogle instruktioner op på badeværelset, som stod på russisk og et par andre sprog. Det gav mig følelsen af at der var nogen andre der stod for setupet. Som sagt er det dog kun en mistanke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FarFromHome 20 Skrevet 8. Maj, 2021 Madame Illona skrev, for 6 timer siden: Hvad gør du mistænker der står en bagmand bag ... Jeg fandt også lige denne meget lignende annonce https://annoncelight.dk/showad/316932 Som også kunne tyde på at der er en anden person der står bag begge piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 8. Maj, 2021 FarFromHome skrev, for 32 minutter siden: Primært at pigen ikke rigtig virkede til at have lyst til at være der og så var der sat nogle instruktioner op på badeværelset, som stod på russisk og et par andre sprog. Det gav mig følelsen af at der var nogen andre der stod for setupet. Som sagt er det dog kun en mistanke. Med fare for at afspore tråden..... hvis jeg lejede et sted ud til mere end én pige, ville der også være instrukser til rengøring mv på alle de sprog jeg kunne komme i tanke om 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 9. Maj, 2021 Liv skrev, den 8.5.2021 at 08:38: Med fare for at afspore tråden..... hvis jeg lejede et sted ud til mere end én pige, ville der også være instrukser til rengøring mv på alle de sprog jeg kunne komme i tanke om Følgende klip har nogenlunde samme pointe En livlig fantasi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 9. Maj, 2021 TheVoice skrev, for 5 minutter siden: Følgende klip har nogenlunde samme pointe En livlig fantasi Forstår ikke helt sammenhængen, men håber da en eller andet vil forklare den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexy.Sara 37 Skrevet 27. Maj, 2021 FarFromHome skrev, den 7.5.2021 at 18:43: Kære brødre, jeg havde den uheldige oplevelse at møde Ana i Odense. Hun har absolut ingen gnist og virker ikke til at have lyst til at være der. Jeg mistænker meget at der står en bagmand bag. Jeg opfordre til at man holde sig langt væk fra stedet. Hi guys. I know this place well, as well as the owner. If u look around the apartment, u will also see the regulations in several languages to take care of cleanliness. A friend of mine about it, she no longer had the strength to talk about it every day or to clean up after herself and open the windows because it was growing mold in the bathroom. Isn't the 90s that someone would force or hold someone to work. As far as I know, this girl got a contact for renting a room from another friend and from what I remember my friend told her not to give her anything for rent since she had a hard time at work. I don't know why u judge the place right away and not the girl. The apartment isn't to blame for anything. Regards,Sara Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BeerLover 86 Skrevet 12. Oktober, 2021 FarFromHome skrev, den 7.5.2021 at 18:43: Kære brødre, jeg havde den uheldige oplevelse at møde Ana i Odense. Hun har absolut ingen gnist og virker ikke til at have lyst til at være der. Jeg mistænker meget at der står en bagmand bag. Jeg opfordre til at man holde sig langt væk fra stedet. Er det denne Ana? https://annoncelight.dk/showad/328657 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg