Hop til indhold
Guest Grydeskeen

Info når der er fjernet indlæg fra en tråd

Recommended Posts

Guest Grydeskeen

Hej

først det normale ros, til jer grønne, I gør det sku OK. men!

når man læser i en tråd og pludselig mister meningen, går tilbage læser igen og kan ikke rigtig finde hoved og hale i indlæggene, opgiver og læser vider. Så kommer årsagen, en besked fra en grøn om at der er et eller flere indlæg som er fjernet, og det er sikkert berettiget. Men var det ikke muligt at gør det ved  evt at komme en note enten hvor indlæggene er fjernet, eller i starten af tråden en note om at der er fjernet indlæg, så jeg undgår at tro at det er mig som har glemt noget jeg læste for under et minuts siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

I morges svarede jeg i en tråd, hvor jeg var blevet spurgt om noget, det var noget om thaimassage i Århus, men nu er hele tråden væk.

Til alt held har jeg ikke fået ban eller advarsel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Stabilizer skrev, den 7.5.2021 at 21:13:

Det er ikke teknisk muligt midt i en tråd at lave en note om at her er der fjernet et indlæg. vi kan heller ikke gå ind og placere et indlæg i starten af tråden som siger der er fjernet indlæg

vi kan skrive det så det kommer ind kronologisk, det prøver vi også at huske at gøre, og det sker for det meste også i øvrigt, men vi udøver alle denne tjans frivilligt i vores fritid, så nogle gange går det stærkt hvis man sidder fra mobilen og er på farten, men vi prøver 

Helt Ok men stadig frustrerende overfor brugeren som sidder med hovedet tilbage og tænker, hva F gik der så lige galt her?

Det er vel ikke Ok at udelukke andre brugere fordi en enkelt bruger ikke kan administrere sit ordforbrug eller hvordan?

Eller er vi der hen, ligesom færdselsloven siger, hvis en ikk kan indordne sig,  ja så må de andre :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...