Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

hun har været på længe, og med de samme billeder,men har nogen besøgt hende fo rnyligt? Jeg elsker brystmælk  ,så kender i andre må i gerne smide en besked, jeg har oplevet piger der havde mælk uden og annoncere med det

knus

servoceaboy

https://annoncelight.dk/showad/231783

Skrevet
Servciesboy skrev, for 17 timer siden:

Hejsa

hun har været på længe, og med de samme billeder,men har nogen besøgt hende fo rnyligt? Jeg elsker brystmælk  ,så kender i andre må i gerne smide en besked, jeg har oplevet piger der havde mælk uden og annoncere med det

knus

servoceaboy

https://annoncelight.dk/showad/231783

Hun har annonceret ret længe som jeg husker det. Jeg valgte ikke at besøge hende pga. da hun skriver intet sexuelt. 
Og den literpris uden sex er godt nok hæft i mine øjne.

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author
frddblk skrev, den 7/5/2021 at 17:17:

Hun har annonceret ret længe som jeg husker det. Jeg valgte ikke at besøge hende pga. da hun skriver intet sexuelt. 
Og den literpris uden sex er godt nok hæft i mine øjne.

Hejsa

super det Corona fængsel er blevet lidt åben, så jeg kan komme til møder i Kbh, næste gang er den 2-4 juni tæt på Helsingør - tror jeg det hedder i hvertfald Strandvejen et eller andet, - så finder i noget brystmælk på i endelig sige til, jeg kører  selv, så geografien betyder ikke så meget.

og er der noget på Sjælland i synes jeg SKAL opleve, så sig endelig til. Ellers tror jeg Black Anita i svebølle skal kigges lidt efter, hun lyder næsten som Black candy i Randers, men BYD endelig ind, også hvis der er noget i gerne vil jeg skal afprøve for jer

knus og tak

servicesboy

Skrevet
  • Author

Tak for svar Kevin

Jeg tror det er den samme pige pige, der har annonceret med mælk de sidste mindst fem år!!- og der er ikke rigtig nogen, som har smidt en anmeldelse på hende/ dem

Hun er lidt dyrt, var det ikke 18.000kr om måneden for og være SD, og så render der vel tillæg på ..

Jeg skrev en mail til hende i aftes, før jeg havde læst dit svar, så må vi se, hvad der sker

knus

og Go pinse til alle

Og BYD endelig ind, hvis i finder noget spændende

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.