Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen ting man skal være ops på, når en SB gerne vil fortsætte samtalen på Snapchat, har aldrig brugt den.

Vi har en god dialog, selv om der er langt mellem svarene, så hun vil hellere fortsætte på snapchat

På forhånd TAK

smeden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smeden1968 skrev, for 9 minutter siden:

Er der nogen ting man skal være ops på, når en SB gerne vil fortsætte samtalen på Snapchat, har aldrig brugt den.

Vi har en god dialog, selv om der er langt mellem svarene, så hun vil hellere fortsætte på snapchat

På forhånd TAK

smeden

Det er nok en del nemmere at fortsætte på Snapchat med hende så, hvis der er langt mellem svarene. På den måde kan samtalen flyde lidt mere og I kan verificere hinanden med billede. Det er lidt svært at snyde med “live” billede på Snapchat. 
Det er meget brugt fra pigernes side med Snapchat da de ikke behøver at give deres numre ud og I kan begge være “anonyme” på Snapchat. 
Så jeg ville ikke være nervøs for at oprette en Snapchat og skrive med hende der :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Smeden1968 skrev, for 43 minutter siden:

Takker, var bare lidt nervøs, kan mine andre venner på snappen se jeg skriver med hende

Mit svar er nej 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smeden1968 skrev, for 50 minutter siden:

Takker, var bare lidt nervøs, kan mine andre venner på snappen se jeg skriver med hende

Nej, det kan de ikke. 


Men hvis dit brugernavn indeholder personlige oplysninger, som du ikke ønsker ud i offentligheden, så opret en Snapchat-konto du kan bruge til SD 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Snapchat er super. Der er to ulemper:

 

1) du kan ikke se tidligere beskeder. Derfor kan det være svært at holde styr på hvad I evt allerede har aftalt og snakket om. Jeg tager simpelthen noter hvis jeg skriver med flere på én gang.

 

2) der findes mange piger der KUN er interesseret i at sende billeder, eller måske ligefrem snyde. Hvis du bliver tilbudt fx 10 sexvideoer for 150 kr, så er det helt sikkert en scam. Hvis du bliver bedt om at betale forud for et møde, så lad være. Og hvis hun hele tiden sender/deler links til andre piger, så er det også et tegn på scam. Det kan være svært at sige nej til et ligegyldigt beløb som 100-150 kr for nogle billeder af en skøn 19-årig pige, men det er 10/10 gange en scammer som du aldrig kommer til at møde i virkeligheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mandrilen skrev, for 2 timer siden:

Snapchat er super. Der er to ulemper:

 

1) du kan ikke se tidligere beskeder. Derfor kan det være svært at holde styr på hvad I evt allerede har aftalt og snakket om. Jeg tager simpelthen noter hvis jeg skriver med flere på én gang.

 

2) der findes mange piger der KUN er interesseret i at sende billeder, eller måske ligefrem snyde. Hvis du bliver tilbudt fx 10 sexvideoer for 150 kr, så er det helt sikkert en scam. Hvis du bliver bedt om at betale forud for et møde, så lad være. Og hvis hun hele tiden sender/deler links til andre piger, så er det også et tegn på scam. Det kan være svært at sige nej til et ligegyldigt beløb som 100-150 kr for nogle billeder af en skøn 19-årig pige, men det er 10/10 gange en scammer som du aldrig kommer til at møde i virkeligheden.

1) du kan gemme beskederne. Tryk på beskeden, så bliver den gemt.

2) der er rigtigt mange af de piger, der gerne vil sende dig videoer og billeder for mindre beløb. og stiller det som betingelse for at mødes. NEVER GONNA HAPPEN, det er bare lokkemiddel til købet.

3) vær opmærksom på, at du når opretter snappen, så ER du tilgængelig for din omgangskreds, indtil du fravælger at din kontakt kan blive foreslået andre. mega vigtigt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
heldige hans skrev, for 1 time siden:

Ja det ender i ingenting der 

Meget uenig. 9/10 af de sb'er jeg har mødt, har aftalt endeligt på Snapchat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 1 time siden:

1) du kan gemme beskederne. Tryk på beskeden, så bliver den gemt.
 

Jah, men pigen kan sætte max-perioder og kan også synes det er underligt hvis du gemmer beskeder, så det er ikke altid god stil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mandrilen skrev, 1 time siden:

Jah, men pigen kan sætte max-perioder og kan også synes det er underligt hvis du gemmer beskeder, så det er ikke altid god stil

Ja, de er ikke alle vilde med det... og hvis den enkelte frabeder sig det, gør jeg det heller ikke.

Det er bare svært hvis man har > 5 samtaler igang over flere dage, at huske samtalerne. For mig, ihvertfald :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 14 timer siden:

3) vær opmærksom på, at du når opretter snappen, så ER du tilgængelig for din omgangskreds, indtil du fravælger at din kontakt kan blive foreslået andre. mega vigtigt!

Man skal fra starten undlad at give Snapchat adgang til ens kontakter, så sker det ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har oprettet en snapchat kun til SD profil jeg kan skrive med. Dem der ønsker at sælge billeder og video, skriver jeg blot vi er ikke et match også sletter jeg dem igen. Længere er den ikke her, jeg vil helst mødes med dem og ikke købe billeder eller video.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, den 7.5.2021 at 10:40:

3) vær opmærksom på, at du når opretter snappen, så ER du tilgængelig for din omgangskreds, indtil du fravælger at din kontakt kan blive foreslået andre. mega vigtigt!

Mener du indstillingen "vis mig i tilføj nu"?

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil lige sige, at piger der sælger billeder via snap ikke nødvendigvis behøver at være et scam. En af mine pigebekendtskaber gør det, hun arrangerer også møder fra sin profil, men jeg traf hende godt nok via SD.
Jeg tror hun er helt reel med salget og hun siger også hun sælger en del den vej.  Grunden til at vi overhovedet kom til at tale om det var, at hendes snap navn indikere det og jeg får også tilbud om salgs(ligesom alle andre hun er connected med)
 

Jeg medgiver dog, at der nok er flere scammere end der er seriøse og jeg ville aldre hoppe på det, møderne er noget sjovere:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...